Capitolul 1: About me

27 februarie

Si uite asa m-am hotarat sa scriu pe blog toate “trairile” mele cu privire la make-up, creme, fashion and so on. De fiecare data cand imi cumpar un produs, parca simt nevoie sa impartasesc cu ceilalti parerea mea: daca e bun, daca m-a ajutat in vreun fel, daca are efect sau este doar apa de ploaie. Evident, un produs poate functiona la mine, dar nu si la voi, in functie de tipul de piele avut, sensibilitate si asa mai departe.

Si pentru ca am ajuns aici, voi face o scurta descriere a tenului meu, astfel incat sa stiti la ce sa va raportati atunci cand fac un review pentru un produs.
Am un normal, cu tendinte de deshidratare. Zona T este foarte putin uleioasa, nu am probleme in directia asta. Am porii destul de mari, cu diverse semne ramase din “razboiul” din adolescenta. Nu am avut acnee pronuntata, insa acele cosuri maricele, chiar chistice as zice, netratate la timp sau zgandarite cand nu trebuia, si-au spus cuvantul. Mai am si un fel de pistrui/pete cu care ma “laud” si care, din pacate, dau impresia unui ten usor incarcat.  Overall, nu pot sa zic ca am un ten problematic, dar nici foarte frumos....

Evident, ca multe persoane de varsta mea (27 de ani), am devenit usor obsedata de riduri si semnele imbatranirii. Deoarece am o frunte extrem de expresiva, iar geneticul nu ma ajuta, am deja riduri de expresie. Din pacate nu ma pot abtine sa nu “vorbesc” cu sprancenele. Credeti-ma cand va spun ca au o viata a lor. De asemenea, in zona nazo-labiala am inceput sa vad niste riduri fine (tot mostenire genetica). De aceea sunt intr-o cautare perpetua a unor produse care sa functioneze. Sunt constienta ca ridurile aparute nu pot disparea decat cu ajutor profesionist (vezi botox si alte minuni), insa as vrea sa prevad aparitia altora sau, cel putin, sa le intarzii cat pot de mult.

In ceea ce priveste partea de make-up, marturisesc si aici o usoara obsesie :). Mi-as cumpara in prostie tone de farduri si de pensule de machiaj (inghit in sec in timp ce scriu asta). Imi plac la nebunie nuantele de maro, auriu si derivatele lor si, desi am o gramada, nu ma mai satur. Si pentru ca imi place machiajul, am facut un mic curs cu un make-up artist de la Make Up Forever.  Aici  puteti citi informatii despre experienta mea.

Imi doresc ca aici sa va pot povesti parerile mele si sa putem discuta linistite despre cat mai multe produse. Sunt o persoana care se bazeaza foarte mult pe reviewuri atunci cand imi cumpar ceva, deci stiu cat de mult pot fi de ajutor o parere si o descriere personala.

Va pup si ne vedem curand!  
Très Chic 

You Might Also Like

0 comentarii