Capitolul 3: Urban Decay 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner

29 februarie


24/7 Waterproof Liquid Eyeliner-ul de la Urban Decay, nuanta Perversion (mai pe romaneste, este un negru) l-am primit in cadrul Paletei Book of Shadows 4, impreuna cu un rimel sample size si faimosul primer.


Pot spune ca este cel mai bun produs de acest tip pe care l-am folosit pana acum. La o prima vedere am fost un pic descurajata din cauza pensulitei, care este una normala, cu perisori, in timp ce eu prefer genul de aplicator solid, precum cel de la liquid linerul de la L’oreal. Eram convinsa ca datorita acestuia imi iesea mie bine codita de la tus, dar evident, m-am inselat. Se aplica usor, fara nicio problema.


Produsul este waterproof, asa cum si promite, iar culoarea este un negru intens. Am facut un test aseara si am tinut mana sub jetul de apa. Nu s-a sters absolut deloc si nici nu s-a intins. Arata impecabil, ceea ce e destul de impresionat...


Daca il aplic dimineata si plec la serviciu, seara arata la fel de bine. Imi place sa il folosesc mai ales cand sunt grabita si nu am chef sa fac un machiaj mai elaborat. La demachiere se ia destul de usor.



Din pacate este destul de scump, la fel ca toate produsele Urban Decay, insa cred ca merita! L-am gasit aici cu 14 lire. Probabil ca dupa ce il voi termina o sa ma intorc la cel de la L’oreal.

Va pup!
Très Chic


LATER EDIT: o luna mai tarziu simt nevoia sa editez. Il voi recumpara cu siguranta! Este minunat :)

You Might Also Like

0 comentarii