Capitolul 4: Sabon Body Scrub Review

02 martie


De la Sabon am cumparat pana acum doar cateva sapunuri. Sapunurile naturale sunt o slabiciune a mea. Imi place sa le detin si sa le aleg din magazin J Odata desfacute, imi cam pierd interesul pentru ele. Cu ocazia faimosului voucher de 50% reducere, m-am gandit ca as putea sa incerc si alte produse de la ei. Bucuria n-a fost maxima pentru ca  m-am dus in Afi si am aflat ca stocul lor era pe terminate. Cel putin la capitolul geluri de dus aveau 0 produse. Oricum, pentru ca deja facusem drumul pana acolo si pentru ca nu mai aveam chef sa ma intorc alta data, m-am multumit cu ce am gasit in magazin. Asa ca am cumparat un sapun (cat de neasteptat!), un body scrub si un bulgare mineral de trandafir.


Mai departe as vrea sa va povestesc despre exfoliant: Jasmin Body Scrub, varianta 250 ml. Pretul intreg este de 69 Ron.


Ce spune producatorul:
O combinatie de sare de mare si uleiuri esentiale care revitalizeza pielea si ii mentin stralucirea si catifelarea. Este realizat pe baza de ulei de soia si ulei de migdale si este imbogatit cu minerale si ingrediente esentiale. Granulele de sare indeparteaza cu delicatete celulele moarte si regenereaza pielea, lasand-o moale si catifelata. 
Uleiurile au un efect de durata si reconfortant asupra pielii.

Ce spun eu? L-am folosit foarte des in ultimele saptamani si imi place. Este format dintr-o parte grunjoasa si una uleioasa. In momentul in care il iei din recipient, cele doua se amesteca. Exfoliantul nu este extrem de fin, dar asta stiam dinainte. Am inteles de la tipa din magazin ca exista si variante pentru piele sensibila, un fel de cream body scrub.


 Aici puteti vedea ingredientele:


Ce imi place foarte mult este ca dupa ce exfoliaza, la contactul cu apa, particulele grunjoase incep sa se dizolve, lasand o piele hidratata. Apropo de asta, in cazul in care vreti o exfoliere mai puternica, recomand sa o faceti pe pielea f.usor umeda. Cu cat aveti mai multa apa pe voi, cu atat scrubul se va topi, iar efectul de exfoliere nu va fi atat de evident. Dupa folosire, la inceput se poate observa o usoara pelicula uleioasa, care insa dispare, odata ce produsul intra in piele si dupa ce te stergi cu prosopul. Deoarece am pielea uscata, mai ales cea de pe picioare, in mod normal dupa dus simt nevoia acuta sa ma dau cu o crema hidratanta, atunci, pe loc. Dupa ce am folosit acest produs, mi s-a parut ca pielea este suficient de hidratata astfel incat sa las aplicarea cremei pe mai tarziu. Evident, daca aveti pielea foarte uscata este indicat sa folositi si o crema imediat dupa, atunci cand porii sunt deschisi. In materie de exfoliere, eu zic ca sta bine si aici, dar sunt curioasa daca dupa o perioada mai lunga de folosire (doua-trei luni) o sa scap si de firele crescute sub piele.

Ca o concluzie, recomand acest produs si l-as recumpara daca as mai pune mana pe un alt voucher minune :D

Va pup!  


You Might Also Like

0 comentarii