Curelele - cum le depozitez

28 mai

Ce faceti in aceasta seara ploioasa? Am inteles ca vremea o sa tot continue asa o perioada, deci ar trebui sa ne descurcam cu ce avem. Zilele trecute m-am tot plans de faptul ca trebuie sa pregatesc sifonierul de vara. Acum mi se pare cam inutil efortul facut, mai ales ca am inceput sa scot iar cizmele la inaintare :))) Daca am tot trebaluit, m-am gandit sa va arat cum anume imi depozitez curelele:

Intr-un cufar care mi se pare taaare dragut.


De regula curelele stau aruncate in toate directiile in el de nici nu prea pot sa il inchid. Cand vreau sa port ceva, imi dau seama ca este tocmai la fund, asa ca fac o varza in cutie, pana cand dau de cureaua cu pricina. Dar acum, cu ocazia curateniei, am facut ordine si am zis sa imortalizez momentul, atat cat va tine :D


La suprafata am pus curelele cele mai purtate (cu ocazia asta am observat ca am tone de marouri), iar sub, in straturile inferioare, le-am pus pe restul, pe care le folosesc mai rar si pe cele mai voluminoase si late. Problema mea e ca daca nu le vad, uit de ele, ceea ce e trist, dar n-am de ales din cauza spatiului redus.


Cu ocazia asta mi-am dat seama ca ar trebui sa fac noi achizitii, in alte zone cromatice - as avea nevoie de o curea galbena, una verde deschis (inchis am), inca una rosie (am una, dar parca nu e suficienta) si cred ca ar merge si una alba :) Am observat prin magazinult trendul curelelor impletite. Par dragute si nu sunt scumpe deloc.

Deci cam asa imi tin eu curelele. Voi cum le puneti? Ati gasit o varianta mai economica dpdv spatiu? Daca da, pls share, sunt tare curioasa!

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii