!!! Giveaway - Real Techniques brushes !!!

11 mai

Am trecut cu bine peste primul post, peste primul "favoritele lunii" sau primul review. Asa ca am simtit momentul ca este cazul sa fac si primul meu giveaway.  Va spun sincer ca imi face mare placere sa fac acest lucru si ca am asteptat cu nerabdare si entuziasm momentul! Sper ca il veti impartasi si voi cu mine si va veti inscrie.

Cadoul meu pentru voi conta intr-un set de pensule Real Techniques by Samantha Chapman. Este vorba de setul Core collection care cuprinde 4 pensule de fata - detailer brush, pointed foundation brush, buffing brush, contour brush - ce stau cumintele intr-un suport foarte dragut.
Mai jos aveti o multime de poze cu acest kit (nu ma mai saturam de facut poze :))





Cum participati? Este foarte simplu:

REGULI OBLIGATORII PENTRU PARTICIPARE
1.Sa fiti fani ai paginii de Facebook Très Chic (in partea dreapta a paginii aveti butonul de like).
2. Sa urmariti acest blog prin Google Friends Connect  (optati pentru a urmari blogul "in mod public").
=>Trebuie sa lasati intr-un comentariu adresa cu care ma urmariti prin GFC si numele cu care ati dat like pe Facebook

OPTIONAL (fiecare punct inseamna o sansa in plus)
1. Sa dati share pe Facebook la aceasta postare.
2. Sa va abonati la newsletter-ul prin email (follow by email).
=> In comentariul de inscriere trebuie sa apara linkul spre postare (postarea trebuie sa fie publica, iar ca linkul sa fie corect, dupa ce postati, trebuie sa dati click acolo unde apare timpul/ora postului - 3 minutes ago, spre exemplu) si/sau adresa de mail prin care v-ati abonat la newsletter.

Perioada de inscriere: incepand de astazi pana pe data de 01.06.2012 ora 23.59

Va astept cu mare drag!
Va pup.

*cutiuta rosie e doar de prezentare, din pacate, spre marea mea suparare, este prea mica


You Might Also Like

0 comentarii