Murmur Opening Party

18 mai

Ce faceti, dragi doamne? Eu, in aceasta seara, am fost in trecere pe la Murmur Opening Party. Nu am stat foarte mult, cam o ora, dar mi-a placut ce am vazut acolo, asa ca m-am gandit sa va povestesc un pic impresiile mele si sa pun cateva poze facute pe sestache :D
Petrecerea a inaugurat noul showroom Murmur, intr-o casa frumoasa de pe strada Icoanei. Despre Murmur puteti citi mai multe aici. Inca de la intrare atmosfera a fost f. draguta, chiar daca afara inca ploua. Loc micut, lume multa, insa nimeni nu s-a suparat. Invitatii pareau ca se simt bine si inauntru, dar si afara. Eu am ales sa intru ;)
Pot sa spun ca mi-a placut mult decorul. Deoarece petrecerea a pus accent pe linia de accesorii (nu am vazut haine expuse) ce consta intr-o serie de hamuri cu tenta erotica, inauntru am fost intampinati de paturi, perne, oglinzi si o proiectie facuta intr-un mod ingenios pe o panza transparenta ce m-a dus cu gandul la asternuri. Un filmulet cu femei frumoase "imbracate" in respectivele hamuri, realizat de All Hollow, ne-a introdus si mai mult in atmosfera. Nimic de prost gust, nimic vulgar. Mi s-a parut ca eroticul a fost evidentiat foarte frumos, intr-o maniera eleganta.

Iata vedetele petrecerii, realizate de designerul Andreea Badala (intre noi fie vorba, Andreea are niste ochi superbi si e super simpatica).


Un pic de proiectie sugestiva...


Si mai multe accesorii. Cel cu auriu mi-a placut f.mult, atat cat am putut vedea din el.


Si daca nu stiati, si sticlele pot fi really kinky



La pièce de résistance mi s-a parut patul de facut poze. O idee amuzanta si fix pe concept. Somn usor, deci ;)




Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii