NOTD: Flormar dots

02 mai

Astazi am zis sa fac poze la ce am purtat in ultimele zile pe unghii. Stiu ca e vara si ar trebuie sa am o manichiura in ton cu vremea, dar m-am hotarat sa experimentez un pic si asta a iesit. Modelul mi-a ramas in minte de ceva vreme dupa ce l-am vazut intr-o poza de pe net.

Am folosit doua oje Flormar: negru - 40 si alb - 310 si un dotting tool.


Mai intai am aplicat oja neagra si apoi, cu instrumentul din dotare, am adaugat puncte albe. Nu am vrut sa merg pe un look curat, in care punctele sa fie f.clar definite si la distante egale, ba chiar am cautat sa le suprapun in anumite locuri.


Nu sunt complet satisfacuta de rezulatat, putea iesi mai bine (cel putin in mintea mea arata mai bine :D) dar, per total, eu zic ca e ok.

Si un close-up cu unghia:

In ceea ce priveste rezistenta, oja a sarit dupa aproape 4 zile. Cred ca asta se intampla datorita unui top coat tot de la Flormar, pe care mi l-a imprumutat o prietena, ca sa il testez. Dar evident ca am ghinion, deoarece se pare ca nu mai exista pe stoc pe nicaieri si nici nu se stie daca il mai aduc. Am incercat in Plaza si in Vitan...C'est la vie!

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii