Preferatele lunii Aprilie

03 mai

Hello! Iata ca s-a mai terminat o luna. Nu-mi vine sa cred ce repede trece timpul. Maine-poimaine ne trezim ca a venit toamna :)
Am zis sa imi termin socotelile cu aprilie prezentandu-va preferatele aceste luni. Din pacate am stat mai slabut la acest capitol. La cele din martie s-au mai adaugat cateva doar. In plus, din cauza problemelor avute in ultimul timp, pe partea de creme de fata nu am incercat nimic nou, desi am achizitionat un mic kit de la Dior pe care abia asteptam sa il folosesc. Dar asta e, mai am de asteptat pana isi revine in intregime tenul.

Deci sa incepem cu o poza de ansamblu care poate parea opera unei personalitati obsesiv-compulsive :))) Dar sunt balanta, am o scuza....


- In materie de make-up tin sa rementionez BB Cream de la Skin79, care s-a regasit si in lista de luna trecuta. Am folosit acest produs zilnic, singur sau in amestec cu fondul de ten de la Bourjois Healthy Mix. Din pacate mai am un pic si il termin, dar vreau neaparat sa il recumpar. Ma gandesc sa incerc si Misha BB Cream, care se gaseste si in nuante mai inchise, potrivite pentru vara, sper eu.
- O mare dragoste din aceasta luna a fost, si cred ca va fi si in continuare, kitul de 10 blushuri de la BH cosmetics. Cel mai des am folosit cele 6 culori centrale.
- In materie de concealing, am mers pe mana Affinitone de la Maybelline, are seamana un pic cu Colection2000, insa este mai putin heavy si potrivit, zic eu, pentru o perioada mai calda.
- M-am indragostit de un creion rosu Levres Contour de la Bourjois. Urmeaza sa ii fac un review cat de curand, e pur si simplu minunat, atat calitativ, cat si din punctul de vedere al culorii.
- Tot pentru buze am folosit in mod constant un gloss de la Maybelline Colorsensational Cream Gloss in nuanta Coral Blush. Culoarea este foarte frumoasa si varatica.


- Pentru corp as vrea sa laud doua produse. Crema de corp de la Avon - Planet Spa - mediterranean olive oil whipped body cream si bronzerul Sally Hansen Airbrush Leg. 
- Primul dintre ele este o mare dragoste de-a mea (cred ca am golit vreo 4 cutii pana acum, am una inceputa si una noua) de care uitasem. Insa luna asta am simtit nevoia de hidratare mai intensa si m-am reintors la ea pentru ca isi face treaba foarte bine.
- In ceea ce priveste autobronzantul, l-am folosit doar de doua ori pana acum, insa mi-a placut forte mult. Finishul este natural, se duce usor cu apa si cu sapun si nici nu pateaza mainile sau hainele. Cred ca revin cu un review cat de curand.


- Pentru par am folosit in mod intens masca Macadamia Oil, aproape am terminat tubul de 100ml. Dar nu-i problema pentru ca am ca back-up pe cel de 250ml, pe care l-am comandat din timp :D
- Deoarece am un par moale, cu fir subtire si nu tocmai des, mi se pare ca ondulatorul il ajuta sa arate mult mai bine si cu volum. Desi am un ondulator de la Babyliss pentru bucle mai lejere, prefer sa folosesc partea de sus de la Remington Curling Wand, deoarece mi se pare mult mai usor de utilizat
- In tandem, aplic pe par TRESemme Heat Tammer Spray, pentru protectie. Mi se pare ca functioneaza de minune, iar parul nu este afectat de expunerea la caldura.


- In final as vrea sa laud oja Revlon - Facete of Fuchsia. Este o culoare foarte frumoasa si deosebita. Iar ochelarii de soare achizitionati de la H&M, desi nu au fost scumpi deloc, arata foarte bine si i-am folosit zilnic de cand i-am cumparat.


Si cu asta s-a incheiat lista mea de preferate pentru luna Aprilie.

Va pup,
Delia

You Might Also Like

0 comentarii