TRESemmé Heat Tamer Spray

08 mai


Mi se pare ca de-a lungul timpului am trecut prin diferite modalitati preferate de a-mi aranja parul. In liceu il puneam pe bigudiuri. Aratam ca un pudel dar mie mi se parea ca arat minunat J Apoi, pe perioada facultatii, obisnuiam sa il indrept cu placa in mod constant. O vreme am alternat lookul natural cu parul indreptat, iar acum imi place foarte mult sa il ondulez in bucle lejere. Desi l-am supus acestor perversiuni, nu am avut probleme cu el, de genul sa fie degradat sau uscat. Desi dpdv volum si textura nu ma prea ajuta, totusi nu e un par chiar asa de rau J 
Cand am inceput sa il intind cu placa, mi-am cumparat un heat protector profesional de la Wella. Dupa ce s-a terminat, o perioada n-am mai folosit nimic. Totusi, la sfarsitul anului trecut, am rugat o cunostinta care a plecat in SUA sa imi cumpere TRESemmé Heat Tamer Spray. Citisem pe net reviewuri bune si, in plus, nu a fost scump deloc. In jur de 7$.


Ce sustine producatorul: This product guards against heat and friction to keep  your hair shiny and incredibly soft. It’s a fantastic tool for instantly transforming all hair textures, enhancing strands’ flexibility to reform and hold shape.


Mie mi se pare ca e un produsul foarte usor, cu un miros placut si nu incarca parul deloc. Nici nu il ingrasa sau incurca. Il aplic pe par cu vreo 10 minute inainte sa folosesc ondulatorul. Fac asta deoarece am un par cu fir subtire si nu prea des si, de aceea, se umezeste si trebuie sa il las sa se usuce un pic.


Dar cum am descoperit ca functioneaza cu adevarat? De ce zic asta? Pentru o lunga perioada de timp l-am folosit de fiecare data, iar parul meu arata normal. Cumva am avut impresia ca, in fond, nu face nicio diferenta. Dar mi-am dat seama ca ma inselam atunci cand, timp de doua zile, nu l-am folosit deoarece ma grabeam foarte tare. Dintr-o data parul meu era mai aspru la atingere si mai uscat. Asa am inteles ca faptul ca atunci cand foloseam TRESemmé si nu se observa nicio schimbare insemna de fapt ca produsul functiona si proteja parul de caldura.


Desi il am de aproape 6 luni, nu s-a consumat mai deloc. Inca nu vreau sa ma gandesc de unde o sa il recumpar atunci cand se va termina. Oricum, am pus ochii si pe un sampon de la acelasi brand.Cred ca o sa il cumpar sa vad cum ma inteleg cu el.

Prin urmare, recomand TRESemmé Heat Tamer Spray. Daca aveti ocazia sa il incercati, go for it!

Va pup!




You Might Also Like

0 comentarii