Maybelline Colorsensational Cream Gloss - review

13 august

Pentru ca am devenit adepta unui machiaj natural (cine ar fi crezut :D), imi place foarte mult glossul de la Maybelline - Colorsensational Cream Gloss.


L-am achizitionat de la Kendra Unirii dintr-un capriciu. Eram cu o prietena care voia sa cumpere cate ceva, iar glossul era la reducere, asta pe la inceputul anului. Cred ca am dat in jur de 18 lei pe el. O perioada nu l-am folosit, asa cum fac de multe ori cu diverse produse, dar apoi l-am redescoperit!


Nuanta pe care o am este 415 - Coral blush. Nu are nici in clin nici in maneca cu coraiul, care este o culoare foarte frumoasa, dar puternica. Nuanta este mai degraba un roz cuminte, dar foarte placut. Imi place tocmai pentru ca este naturala si completeza foarte bine un machiaj discret, asa cum m-am obisnuit sa port in acest an. Atat culoarea, cat si textura, il recomanda pentru vara si toamna.


Ca si modalitate de aplicare avem vesnicul buretel. Mie una imi place deoarece aplica foarte bine si pana acum nu a dat semne de oboseala.


Produsul este destul de texturat si cremos, dar nu exagerat (se poate vedea pe buretel, in imaginea de mai jos). Imi place de o mie de ori mai mult decat glossul de la Bourjois din acest punct de vedere. De asemenea, nu mi se pare lipicios deloc, un alt plus. Nu rezista foarte mult pe buze, ci se transfer cu usurinta.


Mai jos puteti vedea cum arata pe mana si pe buze:



L-as recumpara? Cu siguranta! Dupa ce raman fara, sigur ma intorc la magazin. Poate ma mai lipesc si de alte culori, in stilul meu caracteristic :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii