NOTD - O.P.I. Dutch tulips

24 august

De data am cedat! Desi am spus ca voi alege numai culori altfel am fost slabaaaa si am ales tot un rosu - Dutch Tulips de la O.P.I. Bine, initial mi-a facut cu ochiul un fel de grena, dar manichiurista mi-a spus ca este cam tomnatic si trebuie sa recunosc ca avea dreptate. Dar data viitoare sigur o sa o aleg pe aceea :)


Culoarea este, evident, foarte frumoasa, a "true red".


In ceea ce priveste planul meu de a merge la manichiura pentru a-mi pune unghiile pe picioare (ha, ha, cum suna asta :) ), sa stiti ca a inceput sa functioneze cat de cat. Mai exact, am reusit sa le las sa creasca putin, desi se exfolieaza in continuare destul de mult. Si cu smulsul pielitelor stau mai bine. Inca mai practic, dar la nivel redus. Ma gandesc ca poate o sa ma dezobisnuiesc in curand...

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii