Review: Sally Hansen Salon - Airbrush Legs

10 septembrie

Nu stiu de ce am intarziat atat de mult cu acest review. Poate si pentru ca am asteptat sa il folosesc de multe ori inainte sa va pot povesti despre spray-ul de la Sally Hansen Salon - Airbrush Legs.


Am cumparat spray-ul in primavara dar atunci nu l-am folosit foarte des. Nu se gaseste in Romania, dar il puteti lua de pe ebay daca vreti. Aspectul este precum al unui deodorant si are 125 g. Eu am o nuanta mai inchisa (medium spre inchis), dar mi se pare ok.


Asa cum vedeti si in descriere, este prezentat ca un machiaj al picioarelor. De ce? Pentru ca nu este un autobronzant clasic, ci mai degraba ca un fond de ten pentru picioare, oricat de ciudat ar parea.


Inainte de aplicare, daca am timp, evident, imi place sa folosesc un exfoliant la dus si si apoi o crema hidratanta. Daca aveti pielea uscata, este nevoie sa va hidratati bine picioarele, deoarece altfel se va vedea urat. Abia dupa ce crema intra bine in piele sunt gata sa folosec produsul minune. Pana acum l-am aplicat in ambele feluri - si difuzat direct pe piele si pus pe maini si apoi transferat pe picioare. Mi se pare ca atunci cand il pun direct pe piele, culoarea iese mai intensa.


Asa arata imediat dupa aplicare, inainte sa il intind. Pentru ca se usuca destul de repede (60 secunde zic ei), trebuie sa il distribuiti repede si egal, precum ati face cu o crema de corp.


Puteti vedea in poza de mai sus cum se intinde si care este diferenta dintre picior si glezna. Deci imediat dupa aplicare este intens, mi se pare ca dupa ce se usuca culoarea se mai estompeaza si capata aspectul unui bronz adevarat. Mai jos puteti face o comparatie intre cele doua picioare - unul cu produs si celalalt fara.


Producatorul sustine ca se usuca in 60 de secunde si ca nu se ia pe haine. Adevarul este undeva la mijloc. Da, se usuca repejor, dar se ia un pic pe haine, fara insa a le pata, nu ca la autobronzant. Iar cantitatea care se ia este destul de neglijabila. Cred ca se intampla acest transfer din cauza transpiratiei si doar daca va imbracati la scurt timp dupa folosire, asa cum am facut eu. Ideea este ca imi place sa il aplic cu 30 de minute inainte sa plec, atunci cand stiu ca voi purta fusta. Dupa ce se usuca, mi se pare ca are un usor aspect prafos, insa arata foarte bine. De fiecare data cand il folosesc ma mir de cat de atragatoare devine pielea de pe picioare :) Mai mult, pare fina, tot din cauza culorii.


Iarasi o diferenta majora fata de autobronzant este ca nu veti ramane patate pe maini. Este suficient sa va spalati cu apa si cu sapun si se curata fara nicio problema. In cea ce priveste efectul si cat tine pe picioare, eu am observat asa: daca imi fac un dus, fara a freca cu insistenta zona picioarelor, culoarea se estompeaza, insa nu foarte mult. Daca insa faceti o baie si stati la inmuiat, atunci cu siguranta se va lua. Daca vreti sa scapati repede de ea, folositi gel de dus si un burete. Imi place ca si dupa doua-trei dusuri (daca nu folositi metoda extrema, ci doar va spalati in mod normal) tot mai ramane o "parere" de culoare. Un alt mare plus este faptul ca se ia uniform si ca nu miroase suspect, asa cum o fac autobronzantele.

Si ingredientele:


Vreau sa va spun ca l-a folosit si mama o data si m-a intrebat ce produs e, deoarece efectul este foarte frumos. Asa ca da, daca aveti ocazia sa il achizitionati, eu zic sa nu stati pe ganduri, deoarece nu veti regreta.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii