Un pic de shopping nu strica niciodata...

25 septembrie

Cred ca ati tot citit pe net despre faimosul targ de la Romexpo. Ei bine, am ajuns si eu acolo, duminica. Inghesuiala mare, sonorizare proasta...nu pot sa zic ca m-a impresionat. Pentru ca nu pot sa sufar aglomeratia, am evitat cateva standuri unde nu puteai arunca un ac, cum a fost cel cu Moroccan Oil, spre ex.

Cu ce m-am ales:
- Oje Gabrini si dizolvant de unghii. Ojele erau 2 lei, asa ca am zis sa incerc cateva, iar dizolvantul 3 lei si are buretel in interior.


- Am fost foarte fericita cand am vazut oferta o oja Orly pentru 12 lei. Am cumparat doua culori frumoase, de toamna. Daaaar, ajunsa acasa am avut surpriza sa vad pe una dintre ele o etichetuta pe care scria ca expira pe 30.09.2012!!! Mi se pare incredibil asa ceva, o nesimtire enorma. Cum e posibil sa vinzi o oja care expira in 7 zile fara sa mentionezi acest lucru....


- Mama a pus ochii pe alte trei oje rusesti, de la Cosmetica verde


- tot de la acelasi stand unde iar era mare aglomeratie, am mai luat un balsam de par, iar mama si-a ales o crema de maini si una de fata


- Si preferatul meu, de fapt principalul motiv pentru care am fost la targ...Milani Liquif'EYE culoarea maro! Iar cei de la Gerocossen au impartit pungi cu multe mostre. O idee buna, dupa parerea mea. Chiar daca nu cumpara pe loc, potentialul cumparator va testa acasa si se va duce la magazin pentru crema full size.


- Mama si-a mai cumparat un fixativ.


Cam asta a fost tot. Pot sa zic ca prada nu a fost bogata, iar cea mai mare dezamagire este oja Orly. Dar asta e, sper ca data viitoare sa am mai mult noroc si sa fiu mai atenta :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii