Review crema de fata Beautiful Skin Boots No7

25 octombrie


Va povesteam acum ceva vreme despre lansarea noii game Boots No7 si v-am promis ca revin cu cateva reviewuri pentru produsele incercate. Folosesc Beautiful Skin Day Cream de aproximativ o luna.


Tenul meu este mixt in timpul verii, iar iarna incepe sa devina mai uscat. La inceput nu eram sigura daca mi s-ar potrivi mai bine gama verde, sau cea roz, dar pana la urma am hotarat sa o incerc pe prima, cea pentru ten normal/mixt 


Crema este ambalata intr-un recipient foarte dragut, care pare din sticla, dar de fapt este din plastic. Stiti doar ca pentru mine conteaza si ambalajul, cel putin la prima vedere :D Borcanelul poate parea unor persoane neigenic, dar eu nu am aceasta problema, deoarece aplic crema intotdeauna dupa ce m-am spalat pe fata si pe maini.


Textura este usoara, astfel incat produsul intra foarte repede in piele. Eu de regula ma trezesc, ma spal pe fata/demachiez, aplic crema, stau vreo 5-10 minute sa ma gandesc cu ce sa ma imbrac si apoi incep sa ma machiez.  


Producatorul spune ca aceasta crema este imbogatita cu un complex unic de multivitamine si minerale care au rolul de a hrani pielea in profunzime. In plus, contine o cantitate suplimentara de zinc pentru a tine sub control secretia de sebum. Matifiaza, echilibreaza si purifica tenul afectat de eruptii acneice sau pori astupati si, in doar 14 zile, tenul va arata mai curat si mai luminos.

Deoarece am depasit cele 14 zile, va pot spune ca este o crema care hidrateaza bine. Dupa aplicare, tenul este fin si pare mai luminos, efectele faptului ca l-am "hranit" bine. Imi mai place si senzatia racoroasa pe care o am cand aplic crema pe fata. In ceea ce priveste secretia de sebum, eu nu am probleme majore, doar zona T care devine usor uleioasa spre seara, dupa 7-8 ore de stat la serviciu. De aceea, nu am observat vreo imbunatarire, insa banuiesc ca este de folos din acest punct de vedere persoanele care au un ten gras.


De regula, tenul meu nu este unul problematic. Mi se mai intampla din cand in cand sa imi apara un cosulet-doua, dar nimic grav. Acest lucru ma bucura enorm, mai ales ca am ajuns la acest echilibru de cativa ani. In perioada folosirii cremei de zi Beautiful Skin nu am avut deloc probleme, dar n-as putea spune daca este datorita ingredientelor sau pentru ca am avut eu o perioada buna-buna. Ramane de vazut cum se va comporta acum, la venirea toamnei, cand pielea obisnuieste sa o mai ia razna si sa se incarce. 

Mai vreau sa mentionez SPF-ul 15 si protecţie UVA de 5* si faptul ca produsul este hipoalergenicMirosul cremei este unul destul de discret, usor floral as zice. Pretul este in jur de 70 de lei, iar produsul il puteti gasi in farmaciile Sensiblu.

Una peste alta, imi place aceasta crema. Sunt hotarata ca dupa ce o termin sa incerc si varianta pentru ten normal/uscat, mai ales ca vine iarna si sigur o sa am probleme cu pielea uscata.



Va pup!



You Might Also Like

1 comentarii

  1. Suna foarte bine descrierea ta.Cred ca o sa o incerc si eu,mai ales pentru ca cea pe care o am acum (Avene) pare mai mult sa usuce tenul decat sa-l hidrateze

    RăspundețiȘtergere