SABON, c'est bon!

10 octombrie

Stiu, am dezvoltat o usoara obsesie nesanatoasa pentru produsele Sabon, mai ales cand gasesc pe net vouchere de 40% reducere. Mi-am impus ca nu o sa mai cumpar prostii, pentru ca oricum nu am nevoie de ele, dar cum obisnuiesc sa fiu foarte indulgenta cu mine insami, n-am nicio scapare :)

M-am abtinut, va jur, asa ca nu am plecat cu multe lucruri de acolo. Oricum, in urma unei conversatii cu Katynel, am ajuns la concluzia ca ambalajul este cel care ma seduce, mai mult decat produsul in sine.


Un scrub Patchouli Levender Vanilla se alatura colectiei din baie.


Am zis sa incerc si o pudra de baie, sa vedem cum este. Ca sa fiu sincera, recipientul din sticla m-a convins. E ataaat de frumos.


Si un sapun care sa imi intregeasca colectia. Din pacate nu imi amintesc care dintre ele, stiu doar ca e cu glicerina, portocaliu si miroase superb :)


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii