Comanda MUA *Makeup Academy*

20 noiembrie

Cand am auzit ca la 35.000 de fani pe Facebook MUA va avea o super promotie: free shipping si 35% reducere, am pus repede cateva produse in cos si am pandit momentul publicarii codului minune: MUA35.


Produsele au fost ambalate foarte bine intr-un plic voluminos si au ajuns in 4 ZILE lucratoare. Incredibil, nu? Initial era sa arunc avizul, convinsa fiind ca mi l-au retrimis din greseala pe cel iherb, dar apoi am intrat pe net si am vazut ca si alte persoane primisera comanda rapid asa ca ieri am ridicat-o de la posta.

Ce mi-am cumparat, ma intrebati? :)

Blushurile crema. Deoarece cel luat de la NYX isi da ultima suflare si eram hotarata sa incerc si alte nuante, am zis sa profit de ocazie.


Nuantele sunt Dolly si Bittersweet. Sunt foarte frumusele dar am impresia ca nu sunt atat de pigmentate, cel putin comparativ cu cel de la NYX.


Urmatoarul pe lista a fost Nail Constellation in nuanta Scorpio. Ahhh, de cand visam la asa ceva. Maine revin cu un NOTD :D


Un tus maro, On the Move, de care sunt cam dezamagita. In primul rand aveam impresia ca are pensulica inclusa, nu stiu de ce, dar nu asta e ceea ce m-a suparat. Pensulica este in capacel.


Nu mi se pare foarte pigmentat, iar sticluta este cam prea mica pentru pensula mea care nu mi se pare exagerat de mare. Culoarea nu este mata, ci are un pic de sclipici. Oricum, sunt curioasa cum se va comporta la machiaj. Cele de mai sus sunt o prima impresie.


Rujuri, rujuri, rujuri :)


Mai exact, trei rujuri in nuantele 12, 14, 16 si un gloss in nuanta Quick Kiss. Rujurile sunt foarte cremoase si imi place in mod deosebit nuanta 16. La 12 o sa renunt si o sa i-o dau mamei mele. In primul rand culoarea nu ma prinde si nu imi place faptul ca are un pic de shimmer. Glossul este dragut si ma gandesc sa mai dau comanda de inca doua nuante. Nu sunt mare fan glossuri dar mi-ar placea sa detin mai multe.


Cam asta a fost ce mi-am luat. Daca va face cu ochiul ceva, va sfatuiesc sa dati si voi o comanda, promotia dureaza pana vineri. Daca mai vreti sa aflati opinii despre alte produse MUA, am mai facut review aici si aici.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii