Review: O.P.I crema de maini AVOJUICE

17 decembrie

In peregrinarile mele pe ebay m-am "impiedicat" de multe ori de cremele Avojuice de la O.P.I. Cand Katynel mi-a spus ca cei de la Top Line au o oferta 1+1 de Black Friday n-am ezitat nicio clipa, asa ca am achizitionat kit-ul de 6 mini-bucati la jumatate de pret - 37.5 ron.


Astfel, am intrat in posesia a 6 sticlute de cate 30 ml fiecare.


Cand le-am primit, primul lucru pe care l-am facut a fost sa le miros pe absolut toate. Ahh ce placere. Va pot spune cu certitudine ca miros divin.


Preferatele mele sunt Jasmine Juce, Coconut Melon Juice si Cran&Berry Juice. Grapefruit Juice e cea care imi place cel mai putin deoarece mi se pare ca are un miros mai plasticos.


Daca au trecut testul mirosului cu brio, am zis sa pun la incercare si calitatea. Textura este light, deloc cremoasa sau unsuroasa. Intra cu repeziciune in piele (si cand zic repeziciune nu exagerez deloc) si nu lasa absolut nicio pelicula grasa.


In ceea ce priveste hidratarea este foarte buna in primele ore. Apoi, am observat ca parca parca, mai ales din cauza vremii de afara, simt nevoia de o reaplicare. Dar asta nu e o problema, mai ales ca recipientele sunt mici si pot fi strecurate cu usurinta in geanta. Vara cred ca efectul de hidratare tine mult mai mult.

As mai recumpara varianta full-size al uneia dintre cremele incercate? Cu siguranta da! O.P.I Avojuice este o crema de maini foarte buna si cred ca merita investitia, mai ales daca o prindeti la oferta, asa ca mine :)

Si ingredientele pentru persoanele interesate:


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii