Preferatele lunii ianuarie

03 februarie

Pentru ca sunt o persoana relativ constanta, poate ati observat ca preferatele mele lunare nu se schimba niciodata in mod dramatic. Despre rutina mea zilnica (si produsele folosite des) puteti citi aici si aici. De teama sa nu va plictisesc, azi m-am decis sa vi le prezint doar pe cele relativ noi.


Despre samponul uscat Batiste cred ca v-am mai spus o data sau de doua ori. Luna asta m-a ajutat de cateva ori, cand eram la "ananghie"

Batiste

Daca tot suntem la capitolul par, o noua preferata este masca de la John Frieda - Sheer Blonde. Suvitele mele blonde par si mai blonde dupa ce o folosesc.

masca de par

De curand am achizitionat scrub-ul de la Queen Helene si pot spune ca imi place destul de mult, deoarece este foarte bland cu pielea si totusi eficient ;)

Queen Helene oatmeal ' honey

Tot un scrub bun, dar de aceasta data de corp, este si Scrub of your life de la Soap and Glory.

Soap and Glory

Desi in ultima vreme nu am mai purtat rujuri in culori tari, in luna ianuarie m-a apucat o pofta neobisnuita pentru rujul de la Estée Lauder, nuanta Candy Shimmer.

ruj Estée Lauder

Mi-a fost destul de greu sa imi formez o parere despre rimelul de la Estée Lauder - Sumptuous  Bold Volume Lifting Mascara. Concluzia finala este ca imi place, asa ca l-am folosit constant in luna care tocmai a trecut.


De cand am descoprit creionul de sprancene de la Avon, nu m-am prea despartit de el. Culoarea este perfecta pentru mine.

Avon

In ultima vreme am facut o mica pasiune pentru tartele Yankee Candle. Preferatele mele din acest moment sunt Midnight Jasmine si Pink Sands. Mi-au placut atat de mult, incat am ales sa le recumpar.


Daca aveti intrebari, va raspund cu placere. Planuiesc sa revin cat de curand cu review-uri la produsele prezentate :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii