Tag: Zece de pe Youtube

22 februarie

Cateodata, dupa ce imi dau seama ca mi-am petrecut ultimele 3-4-5 ore numai pe YouTube, ma gandesc ca:

Asta e adevarul, nu am ce face decat sa il accept :) Prin urmare, cand doamna Andreea mi-a "transmis" leapsa Zece de pe Youtube, m-am grabit sa o fac. Marturisesc, mi-a fost destul de greu sa selectez primele 10 canale, deoarece in functie de starea de moment am preferate si mai putin preferate.

1. Preferata mea, fara niciun dubiu, se afla Lisa Eldridge. Ador filmuletele ei. Pe langa faptul ca sunt extrem de informative, imi place la nebunie felul ei de a vorbi, calm, linistit. Am impresia ca este o femeie fericita si implinita si asta se vede in tot ceea ce face. Filmuletele ei ma binedispun.


2. Michelle Phan cred ca este cel mai cunoscut beauty guru de pe YouTube. Imi face placere sa ma uit la filmuletele ei deoarece mi se par foarte bune calitativ, iar multe dintre ele au o poveste in spate. Apreciez efortul depus. Imi plus, imi place faptul ca este atat de frumusica si, de multe ori, are machiaje frumoase.


3. Holly Ann-AeRee are printre cele mai lungi beauty videos. Nu prea face tutoriale, insa imi place la nebunie sa ma uit la Hits and Misses. Este o persoana foarte picky si am impresia ca este foarte sincera atunci cand face review-uri la anumite produse. De asemenea, da foarte multe detalii folositoare.


4. Trebuie sa recunosc ca la inceput nu prea puteam sa o sufar pe Andrea's Choice. Ce ma enerva era modul ei de a vorbi. Cu timpul insa m-am obisnuit si chiar a inceput sa imi placa stilul ei mai jucaus si nebun. Imi plac foarte mult tutorialele de genul DYI, dar si machiajele. Mi se pare ca tipa este foarte frumoasa.


5. Peste Beautycrush am dat intamplator, cand mergeam din filmulet in filmulet (cred ca stiti cum este). Evident ca m-au cucerit ochii ei albastri si trasaturile exotice. Are un stil mai aparte, dar foarte funny.


6. Dope111 (Promise Phan) nu cred ca mai are nevoie de prezentare. Femeia asta e un adevarat cameleon si mi se pare ca are un talent deosebit.


7. In materie de fashion imi place sa o urmaresc pe Chriselle Lim. Cu ajutorul ei am prins curaj sa fac anumite combinatii de haine la care inainte nu m-as fi gandit :)


8. Lilith Moon are niste coafuri incredibile pe canalul ei. Desi aparent foarte grele, ea reuseste sa le prezinte ca si cum ar fi cel mai usor lucru din lume.


9. That's Heart e tare simpatica si mereu pozitiva. Cred ca e suficient sa te uiti la un singur filmulet de-al ei si sa vezi lumea in culori mai frumoase.


10. Inchei lista cu Pixiwoo. Dintre cele doua, preferata mea e Sam. Filmuletele lor sunt foarte informative si imi place ca folosesc o multime de produse din toate categoriile de pret.


Le invit pe doamnele de mai jos sa ne povesteasca despre preferatele lor:

Dara
Josephine
Katynel
Georgiana

Daca va placut aceasta postare, va invit sa o preluati.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii