Review: NYX cream blush

07 mai

Cred ca v-ati plictisit de cate ori ati vazut acest produs la preferatele lunii: NYX cream blush. Deoarece pozele stau in calculator de luni bune, m-am gandit ca ar fi indicat sa vi le si arat, nu sa le tin doar pentru mine :)
Din pacate, am imagini numai cu nuanta Tea Rose care acum este deja aproape terminat. Mi se intampla foarte rar sa consum un blush, deci va dati seama cat de mult mi-a placut. La Cosmobeauty mi-am mai luat si Boho Chic, insa inca nu l-am deschis ca sa il pot poza.

review

Produsul vine intr-o cantitate mai mult decat generoasa, 3.5 grame. Am fost foarte curioasa sa incerc un blush sub forma de crema, mai ales dupa ce am vazut numeroase tutoriale pe youtube. Pe langa cele de la NYX mentionate si mai sus, mi-am mai cumparat inca doua de la MUA. Acestea din urma mi se par de o calitate mai proasta. Diferenta vine in primul rand din textura, cea a blush-ului NYX fiind mult mai bogata, mai plina.

Tea Rose

Un alt aspect important este si culoarea. NYX este un blush pigmentat, fiind nevoie de putin produs pentru a ajunge la o nuanta placuta, naturala. Imi place si faptul ca se intinde cu usurinta si este buildable. Poate fi aplicat cu o pensula sau direct cu degetele, asa cum imi place mie. Mi se pare ca este mai usor de controlat in acest fel.

swatch 

Singurul lucru pe care i-l pot reprosa este rezistenta. Desi am auzit cateva persoane care il laudau din acest punct de vedere, de pe tenul meu dispare cam in 4 ore. Este posibil sa fie si faptul ca eu imi ating destul de des fata si, nefiind rezistent la transfer, sa se ia putin cate putin.
Oricum, vi-l recomand din toata inima. Daca aveti ocazia sa puneti gherutele pe el, sa nu ezitati. In State poate fi gasit la 5-6$, iar in Romania cam la 35-40 lei.

Voi l-ati incercat? Cum vi se pare?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii