Un pic de shopping nu strica niciodata...

23 august

Stiu ca am promis de foarte multa vreme sa va arat ce mi-am cumparat in vacanta si inainte, dar a trebuit sa strang toate pozele (unele-s facute la Milano, altele in Bucuresti) si tare lenesa am fost :) Oricum, ce va arat mai jos sunt diverse haine si accesorii achizitionate in perioada reducerilor, atat din Italia, cat si din Romania si Anglia. Dupa ce m-am intors din vacanta am mai luat cate ceva, dar nu le-am mai pozat, am zis sa nu exagerez. Daca totusi ati fi curioase sa le vedeti si pe acelea, dati-mi un semn in comentarii si revin cu o postare.
Asa ca, nu neaparat intr-o ordine anume....

Pulover Stradivarius luat din RO. Mi se pare o piesa foarte buna pentru trecerea vara-toamna, deoarece poate fi pus peste o bluza cu maneca scurta sau chiar o rochie.


Geanta Stradivarius. Chiar inainte sa plec din RO, am achizitionat-o deoarece nu aveam nicio geanta neagra incapatoare aici, in Italia. Ei bine, acum am trei :)


Nu aveam neaparat devoie de inca o geanta de computer, ca sa fiu sincera. Dar cand am vazut-o pe aceasta, mi s-a parut prea draguta ca sa o las in magazin, mai ales ca era redusa, evident. Bershka Italia.


Scuzati poza intoarsa. Geanta Bershka Italia. Dupa ce am luat-o, am vazut-o si in RO, unde era chiar mai ieftina! E foarte draguta, potrivita pentru vara.


Tenisi H&M Italia. Sunt tare simpatici si imi place contrastul sireturi albe - culoare bleumarin inchis. Totusi, nu sunt chiar atat de comozi.



Balerini Bershka RO. Adevarul este ca vazusem aceasta pereche acum ceva vreme, dar nu m-am indurat sa dau 2 milioane pe ei. Hai sa fim seriosi, sunt din material si nu par foarte trainici, deci sunt foarte frumosi. Cand am venit in tara in vacanta, i-am gasit redusi la 60 lei, asa ca nu am mai ezitat.


Tot de la Bershka RO am luat si tricoul de mai jos care vine foarte bine. Totusi, nu am fost atenta in cabina de proba si abia acasa am vazut ca era agatat la maneca. Dar am rezolvat cu niste ata si ac.


Iubita - iubitelor este aceasta geanta care mi se pare superba. Am suspinat la cea neagra, acelasi model, multa vreme, dar era exagerat de scumpa. In perioada reducerilor am gasit-o cu 50% mai ieftina, dar culoarea de mai jos, care este chiar mai frumoasa decat negru. Mandarina Duck - IT.


Cand am venit in RO, m-am cam pierdut in Zara, o sa vedeti mai jos. Puloverul aceasta a fost in jur de 40 de lei, daca nu ma insel.


Tot de la Zara RO, un sacou redus mai mult de 50%, perfect pentru toamna si iarna.


Zara, again. E o bluza foooarte frumoasa.


Niste pantaloni foarte comozi de la Zara. Chiar i-am purtat de multe ori de cand i-am achizitionat.


Nu-i asa ca acesti pantofi au o culoare superba? Inca nu am apucat sa ii port, dar ma uit la ei cu drag in fiecare zi :) Tot Zara.


Cand eram in IT, am vazut niste platforme superbe la GAP, dar mi s-au parut prea scumpe si m-am gandit ca ar fi o miscare buna sa astept reducerile. Eh, si cand reducerile au venit, n-am mai gasit "picior" de platforma in magazin. Am zis ca nu renunt si ca ma duc sa caut in RO. Ei bine, am aflat ca GAP RO s-a inchis. In sinea mea zic ca nu-i nimic, le caut in Londra. Ei bine, in toate cele 3 sau 4 magazine vizitate erau sold out, asa ca a trebuit sa ma impac cu ideea. La Office Shoes in RO am gasit aceasta pereche de la Skechers.


Pentru ca vine toamna, iar esarfele la Bershka erau doar 15 lei, am pus manuta pe una.


Din Londra nu am rezistat tentatiei de a-mi lua un astfel de tricou de la Primark.


Tot Primark, un pulover foarte vesel, pentru iarna.


Primark din nou.

Dap, ati ghicit, Primark :) Adevarul este ca magazinul asta are niste lucruri uimitoare, la niste preturi extrem de mici.


Din acelasi magazin, un shopping bag.


Tot Primark: un inel si niste bratari. Bratarile sunt superbe si le-am purtat de multe ori. Totusi, inelul nu a fost de calitate si dupa doua purtari arata usor suspect.



Tot din Londra am cumparat si acest pulover Calvin Klein.


De la magazinul Oasis am luat aceasta bratara foarte interesanta, redusa de la 20 de lire la 5.


Cam astea au fost cumparaturile din perioada reducerilor. Mi se pare ca daca sunt atenta, pot gasi o multime de lucruri frumoase la preturi mai mult decat decente.

Voi v-ati cumparat multe lucruri la reduceri?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii