Review: tus Eye booster Physicians Formula

23 septembrie

Domnelor, stiu ca am disparut ca magarul in ceata, dar saptamana trecuta nu a fost tocmai buna pentru mine si, de aceea, pur si simplu nu m-am putut concentra sa imi astern gandurile pe hartie. Sunt in urma cu multe review-uri, dar sper sa recuperez. Astazi vreau sa va povestesc despre tusul Eye booster Physicians Formula.


Dupa ce am plans dupa mult iubitul 24/7 de la Urban Decay, am avut cateva incercari esuate cu diverse alte produse (aici si aici). Intr-o zi, tot cautand eu pe iherb, am gasit acest produs si mi-am adus aminte ca l-am vazut la cateva youtuber-ite. Asa ca am zis ca merita sa il incerc, mai ales cand am citit faptul ca are multiple beneficii: functioneaza ca un serum pentru gene, rezista 24 de ore, este hipoalergenic si fara parebeni.

tus Eye booster Physicians Formula

Ambalajul tusului de ochi Eye booster Physicians Formula este foarte dragut, argintiu, fiind sub forma de carioca. Imi place pentru ca arata bine si este usor de manuit. In ceea ce priveste culoarea, eu am ales varianta ultra black.

Eye booster Physicians Formula

Varful este subtire, usor rigid (deci nu ca o pensula), si ajuta la o aplicare precisa. In functie de presiunea exercitata, puteti obtine o line mai subtire sau mai groasa. Intensitatea este ok, insa trebuie sa recunosc ca nu se compara cu Urban Decay. Mi se pare ca este un negru normal, nu vad de ce a fost numit ultra black.
De rezistat rezita foarte bine, fara a se intinde sau a curge, chiar si dupa 12 ore de purtat.

Physicians Formula

In ceea ce priveste efectul serumului, chiar inainte sa il iau aveam probleme cu genele. Cum astfel de perioade sunt ciclice la mine (pur si simplu imi cad mai multe gene, iar dupa un timp revin la normal), nu as putea spune cu certitudine ca tusul Eye booster Physicians Formula a fost motivul stoparii caderii genelor. Insa, acest fenomen a coincis cu folosirea acestui produs, deci s-ar putea sa fi afectat in mod pozitiv genele. Totusi, nu am observat vreo schimbare in desimea sau calitatea lor.

Eye booster Physicians Formula

Acestea fiind spuse, doua lucruri nu imi plac la acest tus. Unul este faptul ca dupa multiple folosiri, parca nu mai merge asa bine, trebuie sa il agit un pic pentru a avea acelasi efect ca inainte (later edit: eu imi tin creioanele si tusurile intr-un borcanel si am observat ca daca am grija si pun mereu acest tus cu varful in jos, atunci cand il folosesc merge foarte bine si nu mai trebuie sa il agit). Iar al doilea este ca  tinde sa se disperseze cateodata un pic (aproape insesizabil) in liniile foarte fine (asa cum vedeti si in poza de mai sus, a cincea linie). Dar acest lucru se intampla cam la toate tusurile cu consistenta lichida.

Ca si concluzie generala, pot spune ca imi place foarte mult acest produs. 

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii