Review: Lush Terra Madre/Cupcake Fresh Mask

15 decembrie

Astazi am dormit pana tarziu, dar am recuperat intens facand un pic de curatenie si aranjand cadourile pentru Craciun. Acum stau in pat, sub patura, ascult muzica si ma relaxez. Pentru ca v-am promis ca va povestesc despre masca Terra Madre/Cupcake de la Lush si aveam deja pozele in calculator, m-am gandit ca acum e momentul potrivit :)

Am auzit despre aceasta masca dupa ce missglamorazzi a laudat-o de cateva ori. Deoarece in SUA se numeste Cupcake, iar aici Terra Madre, mi-a fost greu sa o identific la inceput, dar m-am descurcat cu ajutorului site-ului. Am simtit nevoia sa incerc acest produs deoarece, de cateva luni, pielea mea a inceput sa se comporte ciudat, de la umiditatea extrema, banuiesc eu. In primul rand a devenit mult mai uleioasa si mi-au aparut o multime de cosulete, mai ales pe frunte. Ma lupt cu ele de ceva vreme si pot zice ca momentan sunt multumita de rezultate, sper doar sa nu recidiveze.


Terra Madre este o masca proaspata, care trebuie tinuta in frigider. Mai mult, perioada de valabilitate este extrem de scurta, circa o luna de zile. Personal, mi se pare ca ar fi trebuite facute niste recipiente mai mici, deoarece cantitatea este destul de mare in conditiile date. Eu am reusit sa o termin, fiind ajutata si de prietena mea. Ma gandesc ca daca o utilizati de 3 ori pe saptamana, posibil sa fie o cantitate ok, dar pentru pielea mea ar fi prea mult.


Aceasta masca a fost gandita pentru un ten uleios, deoarece ajuta la calmarea pielii iritate, elimina impuritatile care ar putea bloca porii si regleaza excesul de sebuum. La prima vedere, pare facuta din ciocolata si parca te imbie sa o gusti. Asta pentru ca printre ingrediente se regasesc untul de cacao, menta, ulei de santal si pulbere de cacao. Mirosul este si el delicios. In ceea ce priveste consistenta, este destul de densa, asemanatoare cu cea a mastii de argila, deci mai greu de intins pe fata. Iar cand trebuie data jos, va sfatuiesc sa intrati direct in dus, deoarece poate fi foarte messy.



Deoarece trebuie tinuta in frigider, efectul este tare racoros atunci cand o folosesc. Acest lucru, combinat cu mirosul delicios si senzatia ca imi dau cu ciocolata pe fata, face ca ritualul de folosire sa fie un adevarat rasfat.


Dupa aplicare, este nevoie sa fie lasata 5-10 minute sau pana cand se usuca. Imediat dupa ce o curat, imi simt fata foarte curata, chiar un pic uscata, la fel ca dupa folosirea unei masti cu argila. Asa ca aplic imediat o crema hidratanta. Astfel, pielea devine foarte fina si pare improspatata. Mie mi-a placut foarte mult (acum am termina-o), deoarece pe parcursul folosirii acestui produs, cosuletele de care va spuneam mai devreme pareau mai putin iritate, mai uscate si parca treceau mai repede. De asemenea, pielea era mai curata, iar uleiul in exces eliminat.


Deoarece mi-a placut, m-am decis sa incerc mai multe masti de acest fel de la Lush. Totusi, din cauza perioadei de valabilitate scazute, va trebui sa astept pana dupa vacanta de Craciun.

In incheiere, as vrea sa va spun ca nu as recomanda aceasta masca unei persoane cu pielea uscata sau normala spre uscata. Iar daca stiti ca aveti pielea foarte sensibila, as zice sa fiti atente. Pentru cele cu ten gras sau mixt, va fi o placere sa o folositi.

Voi ati incercat alte masti de la Lush? Ce mi-ati recomanda?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii