Review: Garnier - lotiune micelara

25 martie

Cand a inceput nebunia cu solutia micelara de la Garnier am fugit si eu repede in magazin, doritoare sa o incerc. Dar nu stiu cum se face ca aici nu a aparut. Insa nu m-am lasat cu una cu doua si am profitat de o excursie de weekend la Praga si am venit cu ea acasa. Asa ca va rog nu va mirati de eticheta usor dubioasa :D


Am fost in primul rand curioasa pentru ca acest produs este considerat un dupe dupa Bioderma si doar stim cu toatele cum vanam ofertele 1+1 gratis de la Farmacia Tei. Si intr-adevar, de cand am vazut-o pe raft m-am gandit la Sensibio, mai ales datorita ambalajului. Mi se pare o lovitura de maestru (aka marketing) ce au facut cei de la Garnier. Va povesteam un pic aici ce impact poate avea ambalajul asupra perceptiei consumatorului.


Sticla este imensa (400 ml), iar modalitatea de dozare este iarasi asemanatoare cu cea de la Bioderma. Totusi, mi-ar fi placut ca circumferinta sa fie un pic mai mica, deoarece parca mi se pare ca de fiecare data curge mai mult produs de cat ar trebui.

 

In ceea ce priveste calitatea, mi se pare o solutie de demachiere buna. Eu o folosesc pe toata fata, nu numai pentru zona ochilor. Curata foarte bine rimelul normal (rezistent la apa nu port, deci nu am cercat) si restul machiajului, fara a lasa o pelicula uleioasa, asa cum se intampla la alte produse. De asemenea, cred ca merita mentionat faptul ca nu are miros si ca nu ustura in cazul in care intra in ochi (spre deosebire de alte demachiante pe care le-am incercat pe parcursul timpului, cum ar fi cel de la Estée Lauder).

Daca trebuie neaparat sa cracnesc, o singura mica nemultumire am. Mai exact, dupa demachierea cu Bioderma, nu este nevoie sa te speli pe fata. Eu o fac oricum, dar nu imediat. Adica ma asez comod in pat cu laptopul in brate si in timp ce ma uit la una-alta, iau o discheta demachianta si ma pun pe treaba. Apoi mai pierd vremea cu diverse si abia peste vreo ora (sa zicem) ajung la baie pentru restul ritualului (spalare pe fata/utilizare Clarisonic). In cazul lotiunii micelare de la Garnier am observat ca ma tine un pic pielea daca nu ma spal imediat. Dar in afara de acest inconvenient minor, zic ca este o afacere excelenta. Eu am dat aprox. 30 de lei pe ea, dar am inteles ca in Romania se poate gasi si mai ieftin. Este un pret extrem de bun pentru 400 ml de produs! Voi ati incercat-o?

Va pup! 

PS: NU UITATI DE SPRING GIVEAWAY. VA PUTETI INSCRIE AICI.

You Might Also Like

0 comentarii