Review: Serum Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate

08 mai

Cred ca v-am mai povestit cate ceva despre serumul Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate. Totul a inceput cu o mostra primita in magazinul Sephora. Si pentru ca mi-a placut foarte mult, am facut pasul cel mare si am achizitionat varianta de 30 ml. Pretul nu este excesiv de prietenos, insa este un produs high end, deci se intelege. De asemenea, in urma peregrinarilor mele pe net, am invatat ca serumul este mult mai important decat crema de fata, si de aceea merita investiti mai multi bani in el.


Ca majoritatea produselor de acest tip, Advanced Génifique este ambalat intr-un recipient de sticla cu pipeta. Acest lucru este necesar deoarece serumul trebuie sa intre in contact cu lumina si aerul cat mai putin posibil. Mie una chiar imi place modul aceasta de aplicare, deoarece pot doza dupa nevoie (in cazul meu o pipeta).


Textura este foarte light fara sa fie grasa, destul de apoasa si de aceea intra extrem de repede in piele, lasand-o hidratata si catifelata. Pe cuvant ca imi facea placere sa o ating, ca sa ma conving cat de fina e. Iar eu sunt o persoana care rar intalnesc un produs care sa aiba un efect imediat si sa ma faca sa zic "wow". Vizibil a fost faptul ca tenul parea mult mai luminos si mai odihnit. Acest lucru s-a datorat, cred eu, faptului ca porii s-au micsorat si automat pielea parea mai densa.


Dupa descrierea asta ati putea zice ca este "the holy grail", insa trebuie sa va dezamagesc. Din pacate efectul acesta "wow" nu a durat decat cateva luni, pana cand pielea s-a obisnuit cu produsul. Evident, sunt convinsa ca fiecare ten este diferit, deci este foarte posibil ca alte persoane sa aiba rezultate de durata. Am citit o multime de review-uri pozitive pe internet. O alta ideea ar fi rotirea a doua serumuri in rutina saptamanala. Eu una m-am gandit la aceasta solutie mult prea tarziu, cand deja aproape terminasem sticluta. Cert este ca probabil voi incerca alte serumuri de pe piata si nu il voi cumpara din nou pe acesta. Desi este hidratant si per total un produs bun, mereu voi face comparatie cu primele luni de folosire.

Voi l-ati incercat? Sunt tare curioasa. In cazul in care sunteti interesate, va sfatuiesc sa cereti o mostra in magazinele Sephora. Asa va puteti face o idee.

Va pup.

You Might Also Like

0 comentarii