Review: Tratament pentru par Kativa cu ulei de argan

13 iunie

Acum vreo trei luni de zile am inceput sa am probleme cu parul. Parca isi pierduse stralucirea si nu se mai aranja deloc bine. Cred ca era modul lui de a spune ca nu prea mai suporta apa super calcaroasa din Italia. Asa ca, pentru a-si reveni, l-am supus unui tratament special. Primul pas a fost sa ma tund pentru ca asta intotdeauna functioneaza la mine. Coafeza mea mi-a confirmat banuielile apropo de efectele apei si s-a oferit sa imi vopseasca podoaba capilara cu ceea ce se numeste nuanta 0, care nu are culoare, ci doar imbraca parul intr-un strat protector care ii reda stralucirea. Voi stiati ca exista asa ceva pentru ca eu habar n-aveam? In fine, dupa ce m-am gandit putin am zis pas si i-am promis ca voi face cateva tratamente intensive ca sa-l aduc la normal. Al doilea pas a fost sa fac cateva sesiuni de tratament cu ulei de cocos. Pe acesta il las in par cam doua ore, dupa care il spal. Iar in al treilea rand am folosit tratament pentru par Kativa cu ulei de argan. 


Invitatia celor de la Ever Beauty sa testez un produs de pe site-ul lor a coincis cu perioada de care va spuneam mai sus, asa ca mi-am indreptat atentia spre sectiunea de produse pentru par degradat. Deoarece stiam deja de efectele benefice ale uleiului de argan, am ales Kativa argan oil intesive repair treatment.


Uleiul de argan din compozitie, precum si continutul ridicat de caroten, vitamina-E si omega 3 si 9 ar trebui sa hidrateaze si hraneasca parul in profunzime, conferindu-i flexibilitate si intensificandu-i stralucirea naturala. De asemenea, un alt efect al acestui tratament ar fi ca ajuta la procesul de regenerare a firului de par uscat si sensibilizat din urma procedeelor chimice sau mecanice. Mai departe o sa va spun parerea mea despre acest produs si efectele pe care le-a avut asupra parului.


Sa incepem ca de fiecare data cu ambalajul. Este vorba de un borcanel de 250 ml cu capac, tipic pentru tratamentele de par. Pe mine ma duce cu gandul la vara si plaja, nu stiu de ce. Textura este cremoasa, iar mirosul este divin. Totusi, am observat ca parfumul nu ramane pe par dupa ce il clatesc si aplic celelalte produse de ingrijire (serum, heat protector etc)
Cum il folosesc? Aplic produsul pe parul umed, exact asa cum fac cu o masca normala, si il las sa actioneze 3-5 minute, dupa care clatesc. Fac asta de trei ori pe saptamana, de fiecare data cand ma spal pe cap.


Asa cum v-am mai spus de multe ori, eu am un par extrem de pisicos, iar un lucru pozitiv la acest tratament este faptul ca nu il face si mai moale, asa cum se intampla cu alte masti. Ba din contra, parca parul are textura si mi se pare mai usor de coafat. De asemenea, si-a recapat si sanatatea. Nu mai este tern si fara forma. Sunt convinsa ca acest lucru se datoreaza atat produselor folosite, dar si a tunsorii. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu prefer sa am un par mai scurt, dar sanatos, decat lung si urat :)


Chiar daca el este prezentat ca un tratament intesiv de par, eu il voi folosi in continuare ca o masca. Nu vreau sa astept ca pletele mele sa arate iar ca o maturica, ci planuiesc sa am grija de ele si sa previn.  Deci, in cazul in care aveti probleme cu parul tern si chinuit si simtiti nevoia sa il hidratati si rasfatati un pic, va recomand tratamentul pentru par Kativa cu ulei de argan. Mi se pare insa un pic prea scump pentru a-l lua si a-l folosi doar ca o masca normala, asa cum fac eu acum. 

Voi folositi produse cu ulei de argan? Cum vi se par?

Va pup

You Might Also Like

0 comentarii