Preferatele lunii iunie

02 iulie

Stiti ce imi lipseste cel mai mult si mai mult din vechiul apartament? Coltisorul meu de fotografiat, frumos si alb si luminos. Acum, in functie de momentele zilei, umblu prin casa la vanatoare de lumina buna. Iar astazi am reusit sa prind o raza sanatoasa, asa ca va invit sa va puneti ochelarii de soare si sa citi preferatele lunii iunie :)


Aproape doua saptamani din aceasta luna mi le-am petrecut in concediu sau pe drum, asa ca produsele pe care le-am folosit in mod constant sunt mai mult de ingrijire sau pentru un machiaj light.


Sa incepem cu make-up-ul.  De fiecare data cand plec in vacanta am grija sa imi iau toate cele necesare pentru un machiaj natural. Imediat ce m-am bronzat, nu am mai simtit nevoia de fond de ten sau farduri (paleta Naked a ramas parasita in bagaj si la fel si pensulele), ci doar un pic de concealer, rimel, blush si ceva pe buze. Pentru ochi am folosit Benefit They're Real (review aici), iar pentru obraji Rimmel Stay Blushed. Nu mi-am luat niciun ruj cu mine, ci doar balsamul de la Burt's Bees (cel cu miere) si  popstickul Colorsensational de la Maybelline in nuanta citrus slice.

Concealer-ul de la Marc Jacobs este foarte bun si parca ma face instant sa par mai odihnita asa ca si pe acesta l-am avut in vacanta. Primerul Radiant si fondul de ten Revlon Colorstay le-am folosit acasa. Nu stiu cum de am uitat cat de bun este acest fond de ten! Mai am cateva picaturi si apoi voi merge sa il cumpar din nou.


In ceea ce priveste ingrijirea pielii, m-am axat pe produse cu protectie solara. Crema de zi a fost inlocuita de Ivatherm Hydrating Face Cream (SPF20) careia ii voi face un review cat de curand. Pot sa va spun de pe acum ca este foarte usoara si m-am impacat foarte bine cu ea. Pentru ochi am folosit Kiehl's Abyssine eye cream +. Aceasta este crema pe care o folosesc dimineata, insa de aceasta data, pentru a tine bagajul la minim, am folosit-o si ziua si seara. De fiecare daca cand am iesit pe plaja, nu am uitat sa aplic protectie solara pentru fata Clinique (SPF 30).


M-am reindragostit de gelul de dus de la Boots. Mai am inca un back-up si apoi gata, o sa le termin pe toate cele aduse din UK :( Miroase divin si lasa pielea hidratata. Ca sa nu mai adaug si faptul ca este super ieftin.
In final, as vrea sa mentionez masca de fata MAL+ pe care am folosit-o in avion. A fost hidratanta si exact ce avea fata mea nevoie pentru a face fata unui zbor de 10 ore.

Voi ce preferate aveti?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii