Inspirational board: STYLE

26 august


Am avut o perioada mai lunga de pauza in ceea ce priveste shopping-ul. Abia luna aceasta ce mi-am revenit timid, dar parca nu in totalitate. Insa am inceput sa am sentimentul ala ca imi lipseste ceva din garderoba, ca as cumpara chestii noi si frumoase. De asemenea, de unde pana acum nu ma tenta nimic, vad online si prin magazine tot mai multe modele care imi plac. Asta e semnul ca probabil o sa cheltui niste bani in viitorul apropiat :D
Si cand ma apuca pofta de haine, incep sa ma uit pe net, astfel incat sa imi fac o idee despre ce vreau. Tot internetul ma ajuta si atunci cand raman fara inspiratie si vreau sa gasesc modalitati noi de a imbina piesele care se afla deja in garderoba. Pinterest este locul meu favorit, asa ca m-am gandit ca ar fi dragut sa fac un Inspirational board aici, pe blog, ca sa vedeti ce imi place si care este stilul meu.

asos.com

etsy.com

pinterest.com

 myfavoritecolourisshiny.tumblr.com

pinterest.com


  fashiondivadesign.com

 solesociety.hardpin.com

gaptoothbitch.tumblr.com

thetoddanderinfavoritefive.com

luvrumcake.tumblr.com

Nu vreau sa exagerez cu pozele, asa ca mai multe imagini care m-au inspirat le gasiti aici. Voua de unde va vin ideile cand vine vorba de styling?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii