Kitul meu de vacanta

14 septembrie

Anul acesta a fost unul deosebit, mai ales cand vine vorba de vacante. Imi doresc din tot sufletul sa devina o obisnuita, insa stiu ca am fost norocoasa si probabil nu voi mai avea ocazia prea curand sa calatoresc la fel de mult. Saptamana asta, joi, o sa plec in ultima excursie din 2014. Nu este lunga, doar sase zile, dar suficient cat sa ne relaxam si sa ne incarcam bateriile pana vine Craciunul :D


Deoarece in acest weekend am avut mai mult timp la dispozitie, am gandit un mic kit de calatorie, bazandu-ma in mare parte pe experienta avuta in vacanta din iunie. Atunci, in stilul meu caracteristic, am umplut bagajul cu diferite produse si am apucat sa folosesc doar 50% din ele. De data aceasta am o valiza mai mica, asa ca as vrea sa impachetez doar minimul necesar. In acest fel am si mai mult loc pentru posibilele pungi de cumparaturi.
Astazi am ales produsele de machiaj, urmand ca pe cele de ingrijire sa vi le prezint intr-o postare separata. Oricum, va fi vorba de mostre si miniaturi, pentru ca s-au strans destul de multe si ar cam fi timpul sa mai folosesc din ele. 

Am observat ca in vacante, atunci cand sunt bronzata, tind sa nu folosesc deloc fondul de ten. Asa ca de data aceasta am cumparat un BB Cream, cel de la Nivea 5in1. Ar trebui sa fie perfect pentru aceasta excursie, deoarece promite sa hidrateze si sa ilumineze, acoperind imperfectiunile minore ale pielii si accentuand culoarea naturala a acesteia. Faptul ca minimizeaza si aspectul de pori dilatati este un mare plus pentru mine. Practic, acest produs va inlocui crema hidratanta, primerul si fondul de ten. 
Si deoarece planuiesc sa ma culc cat mai tarziu si sa ma trezesc cat mai devreme, voi avea nevoie si de un anticearcan. De aceasta data l-am ales pe cel de la Marc Jacobs, care, desi este foarte light, isi face treaba bine. Promit sa va povestesc mai multe despre el cand ma intorc.


Pentru ca vacanta trecuta am luat cu mine paleta Naked si nu am deschis-o nici macar o data, am decis sa fiu cuminte si sa pun in portfard fard-ul crema de la Kiko Color Shock in nuanta Sunset coral (aici), eyeliner-ul de la Urban Decay 24/7 si un quad de la Dior (Moonray).
Pentru buze, am ales doua extreme: balsamul Burt's Bees cu vitamina E si menta pentru zi cu zi si rujul MAC Russian Red pentru serile in care o sa vreau sa fiu mai fancy.


Inainte de plecare imi voi face unghiile cu Barry M in nuanta Almond. Asa cum va spuneam in postarile trecute, imi place foarte mult si este o oja foarte rezistenta pentru standardele mele. Totusi, o sa iau si sticluta cu mine pentru a repara varfurile, in cazul in care o sa sara.
Pe obraji voi purta blush-ul crema de la NYC (nuanta Boho Chic). In ceea ce priveste rimelul, am ezitat intre un produs varianta travel size si They're Real de la Benefit, insa a castigat cel din urma. Oricum, probabil va mai rezista doar cateva aplicari, asa ca il veti revedea in urmatorul articol cu produse consumate.


Drumul cu avionul va dura cam 5 ore, deci va fi nevoie sa cumpar niste servetele demachiante pe care sa le tin in geanta. In bagajul de cala voi strecura apa micelara 3 in 1 de la Nivea, un produs cumparat recent. Datorita tehnologiei micelelor, nu necesita clatire si nu afecteaza bariera naturala de protectie a tenului. De asemenea, nu contine parfum, coloranti sau parabeni si promite sa curete in profunzime, lasand tenul hidratat si proaspat. Sunt foarte curioasa cum functioneaza, mai ales ca am pielea din jurul ochilor destul de uscata. 
Stiu ca voi avea nevoie de samponul uscat de la Batiste, asa ca voi lua cu mine varianta de 50ml, dimensiunea perfecta pentru o geanta mica de zi.


Pentru ca vreau sa stau la plaja, spray-ul cu SPF nu trebuie sa lipseasca din bagaj. Am ales Nivea sun protect&bronze cu SPF30, deoarece este tip spray si intra cu usurinta in piele. De asemenea, ofera protectie imediata impotriva arsurilor solare, ceea ce inseamna ca nu este nevoie sa il aplic cu mult inainte de expunerea la soare. Imi place si faptul ca reduce riscul aparitie alergiilor solare, desi in ultimii ani am fost foarte atenta si n-am avut astfel de probleme.
Un must pentru calatoriile lungi mi se par mastile hidratante. Voi lua doua pliculete My Beauty Diary (tip cearceaf) pentru avion si GlamGlow Youthmud tinglexfoliate treatment pentru serile in care voi avea nevoie de un pic de ajutor ca sa arat odihnita (ati ghicit, cele in care voi folosi si rujul Russian Red). 


Nu stiu ce m-as face fara telefon. Pe langa functia de baza, tine loc aparatului foto si iPod-ului. Ba chiar am descarcat si cateva carti, pentru cazuri de urgenta.


Pentru ca soarele va fi puternic, voi avea nevoie de o pereche buna de ochelari. Pentru plaja ma voi incapatana sa iau cu mine o palarie, desi cred ca o car cu mine degeaba ca de fiecare data, slapii si o carte buna, Marele Gatsby de F.Scott Fitzgerald.


Pentru ca mai am aproape o saptamana la dispozitie, probabil voi profita de ocazie ca sa mai strecor cate ceva in kitul pregatit, doar ma cunosc foarte 
bine :) Voi fara ce produse nu puteti trai atunci cand mergeti in vacanta?

Va pup!

Acest articol participa la concursul NIVEA, de pe blogul Katynel.com.

You Might Also Like

0 comentarii