Preferatele lunii iunie

07 iulie

Noroc ca a venit solicitarea de la Enel pentru a declara indexul, altfel nu as fi stiu pe ce lume si in ce luna traiesc. Daca e iulie, inseamna ca trebuie sa va spune mai multe despre preferatele lunii iunie. Luna trecuta a fost foarte interesanta, intrucat aproape trei saptamani am fost plecata din tara. Prin urmare, cred ca si majoritatea produselor prezentate vor reflecta acest lucru.


E cald, e soare si eu nu mai doresc sub nici o forma sa ma imbrac in blugi. De aceea, trebuie sa ma epilez des, casa nu se iteasca vreun fir nepoftit de sub fusta. Pe picioare folosesc crema de ras de la alba botanica despre care v-am spus mai multe aici. Pentru maini am utilizat kitul de epilat prezentat aici si care continua sa ma impresioneze.


Pentru ca inca nu am ajuns inca la plaja, iar pielea alba nu ma prinde deloc, imi place sa o hidratez cu un unt de corp (momentan preferatul meu este Sephora Supreme body butter pe care l-am carat tocmai in Japonia) si sa folosesc autobronzantul de la Vita Liberata, pe care il puteti gasi tot la Sephora. Am tot auzit de varianta spuma de la acelasi brand si ma gandeam sa il incerc si pe acela.


Pentru fata am facut o pasiune pentru masca hidratanta de la SOSKIN pe care am luat-o peste tot cu mine si m-a salvat de aerul uscat din avion. Pentru ochi am folosit It's potent de la Benefit. Am o mostra deluxe size care a fost foarte buna pentru calatorie. Serumul Midnight recovery concentrate de la Kiehl's este nou intrat in rutina de seara, dar mi-a placut foarte multa inca de la prima aplicare.


Pe unghii am purtat non-stop OPI Red lights ahead...where? (NOTD aici). Ma bucur ca saptamana asta m-am programat la manichiura si voi fi obligata sa incerc si altceva. Dintre produsele de machiaj va mentionez doar fond de ten Chanel Vitalumiere Aqua, deoarece despre farduri v-am tot povestit.


Care a fost produsul vostru preferat in luna iunie?

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii