Preferatele lunii septembrie

09 octombrie

Desi in ultimele luni nu m-am simtit prea bine (ceea ce explica si absenta de pe blog), parca-parca incep sa imi revin si sa intru in normalitate. Sper sa nu ma bucur inainte de vreme, dar na, un pic de optimism nu strica, nu?

Asa ca hai sa sarbatorim "noua era" printr-un articol cu preferatele lui septembrie. In mod neasteptat, aceasta luna a fost plina de evenimente (nunti, botezuri etc), asa ca a trebuit sa incep sa folosesc iar produsele uitate prin sertar in ultima perioada. Acesta a fost si motivul pentru care in august nu am facut un articol de acest gen.


Pentru ca a venit frigul si crema de la Bioderma cu SPF 50+ si-a dat sfarsitul, am decis sa incerc Bioderma Hydrabio Gel-Cream. Este adevarat ca nu are SPF, dar dat fiind absenta soarelui si 15+ din fondul de ten, am zis ca ma descurc. Momentan raspunde tuturor cerintelor pielii mele si, dupa ce o voi folosi mai mult, voi face si un review. In ceea ce priveste exfoliantul zilnic de la dermalogica, va pot spune deja ca e o minunatie si ca mi-ar placea sa nu coste atat de mult, ca sa pot lua varianta full-size.


In materie de make-up mi s-a facut pofta de ruj rosu, pe care l-am purtat la absolut toate nuntile la care am participat. Evident, este vorba despre MAC Russian Red (aici swatch-uri). In zilele in care am avut un machiaj mai natural, pe obraji am folosit un blush potrivit pentru toamna, 378 Blushing nude de la Lancome.


Fortata de imprejurari, am revenit si la fondul de ten. Chanel Vitalumier aqua este foarte light, deci pe placul meu. Anticearcanul am inceput sa il intind cu pensula speciala de la Real Techniques si parca simt o diferenta mare in bine. Singurul lucru care ma necajeste este ca oricat as freca la manerul acestei pensule, nu reusesc sa ii scot fata, ramane patat. Pe unghii am purtat numai Wjcon. Este extrem de buna oja asta. Am tot zis ca mai ajuns la ei la magazin ca sa cumpar si alte nuante, dar nu am reusit.


La final vreau sa laud spray-ul de la ORIBE. L-am tot ignorat pana acum, dar am inceput sa il folosesc iar atunci cand imi fac bucle si vreau sa arat mai fancy si face diferenta.


Va pup si sper sa ne "revedem" curand!

You Might Also Like

0 comentarii