Azi ma simt bine

26 martie


Nu stiu ce a fost cu mine zilele astea, insa nu mi-a fost prea bine. Am simtit un fel de apasare fizica si psihica si am uitat sa rad pentru o saptamana. Griji, ganduri si tristete, presarate din cand in cand cu un pic de senin. Nu stiu ce sa zic, poate a fost astenia, poate mintea si corpul meu s-au pregatit pentru un alt anotimp.

Dar astazi am avut o zi minunata si nu mi-am dat seama decat in seara aceasta. Semne erau inca de ieri, cand mi-a revenit incet incet cheful de vorba si de zambet. Iar astazi m-am odihnit, am lenevit si am iesit un pic in oras. Revelatia a venit insa in timp ce ma intorceam acasa. Poate a fost muzica placuta din masina, seara frumoasa si vanticelul caldut care intra pe geam, sau poate au fost toate. Nu stiu cum sa descriu senzatia, dar mi-am dat seama ca imi e bine, ca a venit primavara si odata cu ea si zambetul pe buzele mele. Ca viata e frumoasa, ca uneori avem asteptari foarte mari de la ea si neglijam momentul. Momentul in care fericirea tine doar o secunda, dar suficient pentru a ne rasplati pentru cele ce au fost. Acest sentiment de bine imi da tarcoale si acum, cand scriu, si am vrut sa il impartasesc cu voi.

O seara minunata va doresc, cel putin la fel de buna ca si a mea. 

You Might Also Like

0 comentarii