Black African Soap / Sapunul negru African - Review

05 martie


Despre Black African soap am aflat prima oara acum 3 ani, citind pe un forum, si am inceput sa fac research, pentru ca mi-a starnit curiozitatea. Am aflat ca de fapt este un produs celebru, cu beneficii deosebite pentru corp, fata si par. Atat de celebru, incat eu nu mai auzisem deloc despre el J  Ceea ce extraordinar este ca e in totalitate ecologic, de regula produs de femeile din Ghana, in ferme speciale. Ingredientele sale sunt delicate cu pielea, astfel incat nu exista contraindicatii, deoarece nu cauzeaza alergii. Sapunul negru elimina celulele moarte ale epidermei si toxinele, lasand o piele stralucitoare si elastica si dand o senzatie de prospetime. De asemenea, sapunul nu permite îngrosarea stratului cornos, care provoaca de regula senzatia de piele terna si uscata.

Iata la ce am gasit ca ar fi folositor:
·         Se poate folosi pentru toate tipurile de ten (inclusiv tenul uscat)
·         Ajuta la curatarea fetei  (estomparea petelor)
·         Vindeca acneea
·         Reduce sebuum-ul excesiv
·         Extrem de eficient in demachiere
·         Intarzie aparitia ridurilor
·         Produsul poate fi folosit si ca baza de curatare pentru par.

INGREDIENTE:  cocos nucifera (Ulei Cocos), butyrospermum parkii (Unt de shea), Cacao, Aqua (apa)


Si acum, dupa ce am facut o prezentare generala, va pot povesti si experienta mea. Cred ca este un sapun foarte bun, care curata extraordinar de bine. Pielea scartaie de curatenie (la propriu!) cand il folosesc. Totusi, deoarece am un ten normal, cu tendinte de deshidratare, dupa ce ma spal cu el trebuie neaparat sa aplic si o crema hidratanta pentru ca am o senzatie de strangere. Cel mai mult imi place sa il folosesc atunci cand fac dus, dupa demachiere. Asa sunt sigura ca nu mai ramane nicio bacterie pe fata mea. De asemenea, cred ca este un produs foarte bun si pentru tenurile acneice (pentru asta e si laudat, de fapt). Atunci cand am mai avut cate un cos-doua si m-am spalat cu el s-au uscat mult mai repede. Nu stiu insa ce sa zic cu privire la tenurile sensibile. Desi se spuna ca este bun la toate, eu cred ca ar putea fi un pic prea dur si ar putea cauza usturime.


Ceea ce imi mai place foarte mult este faptul ca face spuma. Stiu ca suna ciudat, dar parca am satisfactie cand ma spal cu el. Sa luam spre exemplu sapunul de ulei de masline, atat de laudat, care insa mi se pare atat de insipid, incolor si inodor J  Exagerez putin, dar sper ca intelegeti ce vreau sa spun. Black African Soap nu are miros si in mod normal are o consistenta solida. Insa, daca sta la umezeala incepe sa fie usor cremos. Daca te speli cu el e forte bine asta, insa pe mine ma supara pentru ca il tin in baie aproape de cada si, de la dus si aburi, incepe sa se topeasca si isi pierde din volum putin cate putin.


De asemenea, ca sa fie tacamul complet, l-am incercat si pe par. Il curata extraordinar de bine, insa il cam usuca si il incurca. Daca folosesc si un balsam dupa arata bine, insa cred ca e mai indicat un sampon pentru asta.

Nu stiu daca v-am convins cu acest review insa mie imi place foarte mult produsul tocmai pentru ca dupa ce il folosesc am o senzatie extraordinara de curat. Si ma bucura foarte tare ca este un produs natural, fara parabeni si alte nebunii, iar ingredientele din care e facut sunt recunoscute la nivel mondial ca avand efect antiaging.


Va pup!



You Might Also Like

0 comentarii