MUA Extreme Felt Eyeliner – Review

26 martie


Prima data cand am vazut si incercat (swatch-uit) eyelinerul de la MUA am fost impresionata. La pretul de 2 lire mi s-a parut extrem de pigmentat. Totul a fost amplificat si de faptul ca acesta este primul eyeliner sub forma de carioca pe care il detin.


Deci prima oara l-am incercat pe mana, iar urmatorul pas a fost sa incerc sa ma machiez cu el. Stiti cum e nevoie sa revii de mai multe ori asupra liniei trasate de eyeliner astfel incat sa obtii linia de tus dorita? Pentru a nu gresi, mai intai se traseaza o linie subtire si apoi se ingroasa putin cate putin, pana cand e exact cum trebuie. Ei bine.....cu acest produs nu se poate asa ceva! Nu zic ca toate-s la fel, poate al meu are un defect de productie, nu stiu. Cert este ca atunci cand revin peste linia deja trasata pentru a o mari, produsul care se afla deja pe pleoapa se ia si se intinde. Si credeti-ma ca am incercat si sa il las sa se usuce inainte si sa il dau imediat ca tocmai, sa fie umed si sa nu se stearga. Fara succes.


Si mai rau este faptul ca pe masura ce il folosesti si te chinui, eyelinerul parca ramane fara tus in el. Am incercat sa il scutur, sa ii pun capacul si sa il las putin, mi-a trecut prin cap chiar sa il dau si un pic de pereti, dar n-am avut noroc. Ceea ce e amuzant este ca daca il las jumatate de ora inchis apoi e perfect si produsul este din nou intens...deci facand un calcul simplu pana la sfarsitul zilei cred ca as reusi sa am un machiaj ok. A, ba nu, sa ne intoarcem la paragraful anterior unde spuneam ca produsul se sterge oricum cand revii cu varful aplicatorului peste el. Deci e imposibil de folosit din punctul meu de vedere!


Concluzia mea despre acest produs:

Nici soarecii nu il vor :))

In cazul in care va mai intereseaza, iata cum arata de aproape si care sunt ingredientele. Eu una sunt sigura ca nu o sa il mai recumpar, chiar daca are un pret accesibil.


Va pup!




You Might Also Like

0 comentarii