NOTD: Mini Colorama - Electric Blue

04 martie

Intotdeauna mi-a placut conceptul de mini-oja, deoarece ai ocazia sa incerci o multime de culori, fara sa cumperi sticluta full-size. In plus, nu am reusit niciodata sa termin o oja normala. In cel mai bun caz o consum pe jumatate, iar apoi devine mult prea pastoasa ca sa o pot folosi. Ojele mini Colorama de la Maybelline sunt in jur de 6-7 lei si pot fi gasite mai peste tot prin oras. Eu am cumparat 2 bucati din Cora si din Kendra - Unirii.


Electric Blue este o culoare foarte intensa, un albastru metalic frumos. 


Oja este suficient de densa astfel incat sa arate perfect de la prima aplicare.


Insa, daca doriti o intensitate mai mare, arata si mai frumos in doua straturi. 


Se aplica usor si se usuca repede. Desi suna minunat si pare oja perfecta, din pacate nu tine deloc pe unghiile mele. Recunosc ca am niste unghii destul de dificile, de pe care oja sare destul de repede. Ce la altii tine 2 zile, la mine sare dupa o zi. Cred ca cea mai buna oja dintre cele folosite a tinut 3 zile. Iata cum aratau unghiile mele dupa nici o zi:


In cazul in care stiti ca avetii unghii "de calitate buna" recomand aceasta oja. Si chiar daca aveti unghiile ca ale mele, este o culoare frumoasa si la 6 lei merita, chiar daca trebuie reaplicata a doua zi. Deoarece partea care sare este la varfuri, eu, a doua zi, vin cu pensula si completez doar partile lipsa. Pentru ca oja este densa, nu se observa completarea si le mai pot tine pana in ziua urmatoare, fara a-mi reface complet manichiura.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii