NOTD Princess Prunella Essence

23 martie

Va povesteam aici ce oje mi-am cumparat de la Essence si faptul ca sunt nerabdatoare sa le incerc. Prima care a fost supusa testului este Princess Prunella. La stand mi s-a parut un maro frumos, dar simplu. Ajunsa acasa si dupa ce mi-a atras Nimphetamin atentia asupra numelui, m-am uitat mai atenta si am observat ca are si niste irizatii movulii, insa foarte discrete.


cu blitz

fara blitz

Ce impresie mi-a facut? Imi place faptul ca este o oja densa si opaca. As fi putut sa o pastrez si intr-un singur strat pentru ca nu arata rau, insa am hotarat sa o dau in doua ca sa fie perfecta si sa aiba acel luciu sanatos.


O singura suparare am...desi pe ea scrie quick drying, se usuca extrem de greu, mai greu decat o oja normala. De aceea, evident ca nu arata impecabil si are cateva striatii destul de discrete pentru ca sincer nu am cum sa stau 2 ore cu mainile nemiscate. Mi se pare cam suspecta situatia, mai ales ca face parte din colectia care se usuca repede.

Ojele voastre Essence cum se comporta? Ma intereseaza mai ales cele din aceasta gama. Tot la fel sunt sau e a mea defecta J?

Un weekend minunat va doresc!

You Might Also Like

0 comentarii