Rimel Lancôme Hypnôse Drama - Review

15 martie


De faimosul rimel de la Lancôme – Hypnôse Drama - am auzit de mult, insa am intrat in posesia unuia acum un an si ceva. Era vorba despre un deluxe sample, destul de marisor, pe care l-am primit intr-un kit Lancôme. Si mi-a placut incredibil de mult. Pot sa ma consider norocoasa in materie de gene, nu duc lipsa, insa mi se pare ca acest rimel le face sa fie mai groase, mai bogate, scotandu-mi in evidenta ochii.

Asa ca i-am tot dat tarcoale variantei full-size, insa pretul m-a oprit. La Sephora e in jur de 150 de lei, iar pe aoro l-am gasit cu 1 milion si un pic, insa a aparut o ocazie minunata de a-l achizitiona din Anglia cu 80 ron, la o oferta de Craciun. Asa ca nu am ezitat si de curand am intrat in posesia lui.


Acest rimel nu este unul care sa dea genelor un aspect natural, numele in sine spune totul despre el: Drama. Asa ca daca asta va doriti, nu este cea mai buna alegere. Formula este una cremoasa si, de aceea, peria trebuie curatata bine inainte sa ajunga pe gene, astfel incat sa nu dea impresia de foarte incarcat.

 Periuta este usor curbata, pentru a da genelor si un efect de lifting. Sincer, nu mi s-a parut ca ar face ceva deosebit in acest sens, nu le curbeaza, insa mi se pare ca este buna si ajunge cam pe la toate genele, astfel incat sa le scoata in evidenta. Imi place si faptul ca pe parcursul zilei rimelul nu se intinde si nu cad acele particule negre, cum se intampla de regula la restul produselor de acest fel.


Este o diferenta majora si de necontestat intre acest rimel si unul de la L’oreal, spre exemplu? Exista intr-adevar una, totusi, nu pot spune ca merita 150 de lei in conditiile unui buget obisnuit. Este posibil sa am aceasta impresie si datorita genelor mele. Probabil daca ar fi fost mai scurte si rare, diferenta ar fi fost majora. Insa daca aveti ocazia sa il achizitionati la reducere, eu spun sa nu ezitati! Merita incercat macar o data in viata :)

Va pup!



You Might Also Like

0 comentarii