Sampon uscat Sephora - review

12 martie


Despre Samponul uscat de la Sephora am citit mai de mult pe un blog de la noi, din pacate nu imi mai amintesc exact unde. Reviewul era unul pozitiv, asa ca am zis sa incerc si eu acest produs. Am mers la Sephora si l-am cumparat cu 25 ron.



Ce parere am despre el? Nu foarte buna, din pacate. Nu stiu daca e din cauza texturii parului meu sau pentru ca sunt eu prea pretentionasa, dar cert e ca nu ma multumeste deloc. L-am folosit pana acum de vreo 5-6 ori, desi l-am cumparat din iarna.


Ce nu-mi place este ca dupa aplicare nu mi se pare o diferenta notabila. Desi parul nu mai pare chiar gras, are totusi un aspect imbacsit. Nici nu  poate fi vorba sa il las desfacut dupa ce il dau cu acest sampon, ori cu acest scop l-am si luat, ca in cazurile in care in a doua/treia zi dupa spalare parul nu mai pare proaspat, sa ii dau un refresh cu un pic de ajutor. Daca tot il prind in coada/coc, diferenta intre el fara sau cu sampon fiind insesizabila, atunci de ce sa imi mai incarc parul cu asa ceva? Ma gandesc ca acest aspect de imbacsire vine de la faptul ca am un fir de par foarte subtire. Altfel nu imi pot da seama de ce la alte persoane merge atat de bine…Si, din pacate, nu am un termen de comparatie, deoarece este primul produs de acest fel pe care il folosesc.

Si ingredientele:

Aveti acest sampon? Cum vi se pare? Sau poate aveti alt brand mai bun.... Eu as vrea sa incerc samponul uscat de la Lush despre care iar am auzit numai lucruri bune.

Va pup!



You Might Also Like

0 comentarii