Sephora Vanille crème brûlée - Review

07 martie

De la Sephora am avut pana acum doar un gel de dus primit la activarea cardului, pe care marturisesc ca nu l-am folosit decat o data si apoi am uitat de el. De Craciun insa am intrat in posesia unui set – gel de dus, crema de corp si un buretel luffa si .... m-am indragostit! Ce este atat de extraordinar la ele? Sunt cumva produse revolutionare care mi-au facut o piele nemaipomenita ? Hidrateaza mai bine decat orice pe lumea asta ? Nuuuu, dar numele spune tot – vanille crème brûlée ….


Produsele miros mai divin decat crema de zahar ars, e cel mai tare si cel mai frumos miros ever. Oricat de cheesie suna, fiecare dus e o incantare a simturilor...olfactive. Cum e posibil ca un produs cosmetic sa miroasa chiar mai bine decat prajitura pe care incearca sa o imite? Sincer nu stiu, insa as vrea doar sa am o cada plina cu crema asta de corp si sa stau acolo ore, pana cand ma satur de miros.


Si acum, ca am elogiat punctul forte si de necontestat a acestor produse, le voi lua pe rand ca sa vorbesc si despre partea mai putin “neinteresanta” cum ar fi calitatea lor si efectele asupra pielii J

Gelul de dus este unul clasic, decent de cremos. Are o putere de hidratare medie si nu prea iese in evidenta fata de alte produse din aceeasi gama de pret. Insa, in ceea ce priveste mirosul (iata ca iar ma intorc aici), pot spune ca este destul de rezistent si il pot simti si dupa o ora-doua-trei dupa ce am facut dus si l-am folosit. Mi se pare destul de important, tinand cont ca, pana acum, nu am avut un gel de dus in care mirosul sa persiste mai multe 10 minute dupa ce m-am sters cu prosopul. Aveti mai jos si ingredientele.

Crema de corp este, in mod ciudat, mai apoasa decat gelul de dus. Hidrateaza ok, nimic special. As putea-o compara din acest punct de vedere cu crema de corp de la Balea (cea cu Cocos), ca sa va puteti da seama cam cat de hranitoare e. O folosesc de regula dupa dus si, evident, combinatia cu gelul de dus este fatala J

Citind ingredientele, m-a impresionat in mod placut faptul ca are in compozitie si Shea Butter, ori eu iubesc Shea Butter. Mi se pare un produs extraordinar pentru piele. 


Mai jos am facut un mic test, astfel incat sa vedeti consistenta. Da, crema de corp este cea din dreapta, oricat de greu pare de crezut.

Deci produsele nu sunt cu nimic deosebite fata de suratele lor dpdv beneficii aduse pielii, insa, dpdv miros sunt extraordinare. Ma uit cu jind la varianta crema de corp full-size si ma gandesc serios sa o cumpar. Stiu ca e in jur de 44 de lei. Dar, comparativ cu produsele de la The Body Shop (care sunt undeva la 60 lei), este o crema mult mai slaba calitativ. Deci o sa ma mai gandesc ce fac mai departe...

Va pup!  


You Might Also Like

0 comentarii