Il Passo - colectia primavara-vara 2012

06 aprilie


Aseara am fost impreuna cu stimabila Andreea la lansarea colectiei de primavara-vara 2012 a brandului Il Passo.


Evenimentul a avut loc la Galeriile ArtMark, o locatie amenajata foarte dragut. Primul lucru care mi-a atras atentia cand am intrat nu au fost pantofii, asa cum v-ati astepta, ci cele 5-6 postere imense de prezentare a colectiei. Photoshooting-ul a fost foarte bine gandit, iar pantofii au iesit in evidenta prin contrastul cu rochiile vaporoase in culori nude, dar extrem de spectaculoase.


Iar cand mi-am coborat ochii in multime, le-am descoperit si pe cele doua protagoniste ale pictorialului in carne si oase, la fel de dragute ca si in poza. 


In dreptul fiecarui panou am regasit pantofii purtati in poze si alte cateva modele, la fel de interesante. Desi in acest sezon se poarta pastelurile, nu am regasit aceste culori printre produsele expuse. Il Passo ne propune nude-uri, marouri, bejuri, sau clasicul negru, cu accente de culoare rosie sau prin adaugarea unor rhinestones care ar putea scoate din anonimat orice pereche.






Dintre genti am fost atrasa in mod deosebit de aceasta.


 Mi-a placut foarte mult jocul de culori si faptul ca este extrem de vesela si varatica.

Dupa ce ne-am delectat cu pantofii, a urmat si un scurt moment artistic sustinut de catre doi membri ai trupei Passe Partout. Fac o mica paranteza ca sa va spun ca daca aveti vreodata ocazia sa mergeti la unul dintre spectacolele lor, eu zic sa nu ezitati. Recomand cu mare drag „Necuvinte”.



Mai departe, atmosfera a fost sustinuta de DJ Wanda, cu ale sale mixuri, insa trebuie sa recunosc ca m-am retras destul de devreme, fiind foarte obosita dupa o zi de serviciu. In plus, ma dureau picioarele si de la pantofii pe care nu ii mai purtasem de toamna trecuta (micii nemernici!), mai ales ca am mers pe jos de la Romana pana la Ateneu, imbiata de vremea frumoasa si de compania de calitate.
Evil Shoes

In ceea ce priveste Il Passo, sincera sa fiu nu am nicio pereche de pantofi de la acest brand, insa am intrat de nenumarate ori in magazinele lor si le-am admirat produsele. Preturile sunt intr-adevar o idee cam maricele, dar o prietena de-a mea (da Diana, despre tine e vorba J) are o pasiune pentru pantofii de la ei. De la ea stiu ca sunt de calitate, frumos lucrati si rezistenti.

Va pup!







You Might Also Like

0 comentarii