Mario Badescu Enzyme Revitalizing Mask - Review

19 aprilie


Despre Mario Badescu am tot auzit ca este un brand foarte bun, ale carui produse fac minuni. Insa, din cauza pretului cam piperat, am ezitat sa cumpar ceva de la ei. M-a suparat si diferenta fata de preturile din SUA, unde evident, produsele sunt mult mai ieftine. Ceea ce m-a convins intr-un final a fost un voucher de 50% reducere. Practic, din pretul de 125 lei am platit doar 62.5 lei pentru Masca de fata Enzyme Revitalizing Mask. Inainte sa o cumpar am citit si numeroasele reviewuri de pe net. Desi existau si utilizatori care spuneau ca nu merita acesti bani, per total parerea majoritatii era pozitiva.


Pe siteul carespot (de unde am cumparat-o) aceasta masca este prezentata ca avand urmatoarele beneficii:  Hidratează şi revitalizeaza pielea. Acest produs este un hidratant intensiv Alfa hidroxi, ideal pentru pielea obosita, uscata sau matura. Extractele de papaya şi de grapefruit sunt exfolianti naturali care in amestec cu uleiuri antioxidante de Vitamina A si E confera pielii un aspect odihnit si stralucitor.


Eu o am de aproape trei luni si am folosit-o cam o data pe saptamana sau maxim de doua ori. Are o consistenta vascoasa si este destul de densa, de culoare alba. Are si un miros specific, pe care nu stiu sa il identific, insa pe mine nu ma deranjeaza deloc, nu este neplacut. Inainte de aplicare trebuie sa amestec continutul un pic, deoarece este un pic uleios si tinde sa se separe, ca in imaginea de mai jos.


O tin pe fata 20 de minute, dupa ce vin de la serviciu, cand sunt obosita, iar pielea mea are nevoie de un boost de energie. Imi place ca nu s-a consumat aproape deloc de cand am deschis-o, deci este un produs economic.


Ce efecte am observat dupa ce am folosit aceasta masca? Intr-adevar pielea este mai luminoasa si pare un pic revigorata. De asemenea, este si mai fina la atingere. Insa nu mi se pare ca dupa ce o dau jos de pe fata este mai hidratata, ba chiar simt un pic o mica nevoie sa folosesc crema. Nu imi usuca fata, dar nici foarte hidratata nu o lasa. Pe termen lung nu am vazut niciun efect, dar daca ma uit pe descriere, nici nu promite acest lucru.


Ca sa fiu sincera, ce ma deranjeaza la acest produs este pretul. Masca este buna, cel putin pe termen scurt isi face efectul, dar nu mi se pare ca merita 125 lei. Aceeasi senzatie de piele luminoasa o am si cand folosesc masti homemade cu ingrediente naturale. Ba chiar acestea din urma imi si hidrateaza pielea. O sa o folosesc pana sa termina, dar nu am sa o mai recumpar.

Aici aveti ingredientele. Ce v-as sfatui este sa cititi atat eticheta in romana, cat si indicatiile din engleza. Va spun acest lucru pentru ca am avut surpriza ca la un alt produs Mario Badescu sa difere termenul de valabilitate. In acest caz este de 6 luni.


Dupa folosirea produselor Mario Badescu si dupa ce am comparat pareri si cu alte persoane, am ajuns la concluzia ca aceste produse sunt extraordinare in primul rand pentru tenurile problematice, grase sau acneice. De la persoane cu asememenea probleme am auzit numai pareri de bine. Pe cand, pentru tenul meu care este un ten normal spre uscat, dar fara probleme majore, nu mi se pare ca au facut minuni. Adica sunt niste produse ok, dar nu ies cu nimic in evidenta fata de altele care au un pret mai accesibil.  Din pacate asteptarile mele au fost prea mari, eu credeam ca or sa aiba efect wow tocmai datorita reviewurilor citite pe net.

Voi aveti produse de la Mario Badescu? Cum vi se par?
Va pup!







You Might Also Like

0 comentarii