Review ruj Avon - Can't resist Coral

12 aprilie

Dupa o absenta destul de lunga, dar motivata, pe cuvant, revin cu un review pentru rujul Avon, nuanta Can’t resist Coral. Acesta s-a regasit si in preferatele din luna martie si cred ca isi vor face loc si in cele de luna aprilie. De ce imi place atat de mult? Pentru ca are o culoare frumoasa, este cremos si versatil (voi exemplifica mai jos ce am vrut sa spun cu asta). In plus, are si un miros tare dragut si un gust dulce.




As vrea sa fac o paranteza ca sa ma scuz un pic...am o placere nebuna sa imi rod buzele, asa ca va rog sa va prefaceti ca nu bagati de seama faptul ca sunt cam ferfenita J De asemenea, in pozele de mai jos nu am folosit alt produs (balsam de buze sau creion), tocmai ca sa se vada foarte bine culoarea rujului.

Deci asa arata buzele mele fara nimic, in zilele lor bune J) Adica mai exact atunci cand nu rad, pentru ca daca se intampla asta, buza de sus se incapataneaza sa se faca mica mica si subtire.


Ziceam mai sus ca acest ruj este versatil. Mai exact, in functie de cantitatea in care il folosesc, arata diferit pe buze. Astfel, atunci cand imi doresc un machiaj super natural, il tapotez un pic pe buze pentru a le da o culoare roz sanatoasa. 


 Daca il dau intr-un strat subtire, fara a apasa, atunci arata asa, o culoare linistita, care complimenteaza orice fel de buze, fie ele si mai discrete, ca ale mele.


Iar atunci cand imi doresc ca buzele mele sa iasa in evidenta, mai ales cand la ochi port un machiaj minimal, care trebuie echilibrat, este suficient sa insist, iar pay off-ul arata asa


Are si cateva parti ce pot fi interpretate ca fiind negative, insa f.putine. In primul rand ma deranjeaza ambalajul. Desi rujul nu este rotit deloc in afara, totusi capacul reuseste cumva sa il atinga si sa ii faca niste semne foarte urate. Nu stiu cum sunteti voi, insa pe mine ma scoate din minti.


De asemenea, culoarea este destul de transparenta. Cine isi doreste un ruj cu o culoare puternica, ar trebui sa caute altceva. In ceea ce priveste rezistenta, n-as putea sa spun ca e extraodinara. Atunci cand il folosesc extrem de intens, dupa o perioada relativ scurta incepe sa dispara, iar buzele raman cu o nuanta roze (deci nu se sterge chiar deloc). Daca am proasta inspiratie sa mananc, n-are nicio sansa.
Insa una peste alta, mie imi place acest ruj pentru ca are o culoare draguta, dar prin natura texturii sale, este discreta. Va pup!







You Might Also Like

0 comentarii