Un pic de shopping nu strica niciodata (2)....

23 aprilie


Ce mai faceti, dragi doamne? Eu sunt cam obosita cu serviciul, nu trec printr-o perioada tocmai fericita. Asa cum zicea o colega mai de mult, "sunt atat de ocupata, incat nici pe Facebook n-am timp sa intru" :))
Cu toate acestea, am zis sa va povestesc ce am mai cumparat in ultima perioada. Scuzati pozele, dar nici lumina si nici dispozitia nu au fost cele mai potrivite. Sper sa ma revansez la urmatoarea postare. 

Deci iata prada, aranjata cam neglijent:


Am achizitionat doua perechi de ochelari de soare de la H&M. Din pacate nici una dintre perechi nu ma prea incanta. Dar asta e vina mea, deoarece imi gasesc extrem de greu ochelari care sa imi placa. Am incercat de la cele mai mici preturi la cele mai mari si tot degeaba. Acestia au fost undeva la 30 lei, deci super ieftini.



Tot de la H&M am luat si o pereche de balerini. Si aici am o situatie problematica. E f.dificil sa gasesc acest tip de incaltamite care sa imi fie si comoda. Am o problema cu degetul mare de la picior care e usor curbat in sus, asa ca orice pantof de acest gen ma bate in varf ingrozitor. Asa ca imi iau balerini din material foarte moale si, preferabil, chiar si cu un numar mai mare. Au fost 50 sau 60 de lei, nu-mi amintesc exact. Ma gandesc cu groaza ca imi trebuie si o pereche de culoare neagra. Deci iar o sa umblu la nesfarsit prin oras, incercand sa gasesc ceva care sa ma satisfaca din toate punctele de vedere.




In materie de bluze mi-am luat doua cu maneca lunga si una cu maneca scurta. Toate trei de la Zara.


Cea cu maneca scurta este simpla, neagra, insa ceea ce face diferenta este detaliul de la spate si marginile din partea de jos, care o scot din anonimat.



Cea mai buna afacere am facut insa la Real. Am fost acolo sa iau diverse, dar m-am lovit de niste oferte. Am cumparat o rochie maxi, tare simpatica, pe care va fi nevoie sa o scurtez, si un tricou din bumbac simplu, alb, dar care poate fi folosit in niste combinatii super. Rochia a fost in jur de 30 de lei, iar tricoul in jur de 12 lei.



De la Bershka mi-am cumparat o pereche de pantaloni dintr-un material asemanator inului, foarte draguti si comozi, de vara. Sunt largi si cred eu ca vor fi si racorosi. Deja ma gandesc ca vor arata bine cu camasa albastra de la Zara (cu manecile suflecate) sau cu tricoul alb de la Real. As vrea neaparat sa imi cumpar si o pereche de espadrile pentru ei. Sper sa gasesc bleumarin.



Cam atat am strans in materie de haine&accesorii. Din punct de vedere ingrijire, am primit un sapun de la sora mea, adus din Istanbul, care miroase divin. Este cu ulei de argan si are ingrediente naturale. Iar de la moi am primit un set de la Dior, cu produse travel size (crema de zi 50ml, crema de ochi si serum 7ml), din gama Hydra Life. Am zis sa imi fac o placere, cu ocazia unei reduceri de 20% de care am beneficiat la Sephora.




Voi ce v-ati cumparat in ultima luna?
Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii