Un pic de shopping nu strica niciodata - Accessorize

27 mai

Hello! Cum v-ati petrecut weekendul? Sper ca intr-un mod cat mai placut. Pe langa diverse activitati placute si mai putin placute (aici s-ar incadra cu succes aranjarea sifonierului de vara), am facut o mica vizita la magazinul Accessorize din Sun Plaza. Asta pentru ca am achizitionat cu putin timp in urma un voucher de 50% reducere. M-am invartit pe acolo vreo 30 minute cred, inainte sa ma hotarasc ce sa cumpar. Noua colectie nu m-a prea incantat, cu exceptia unor gentute mici si colorate foarte dragute, dar cu un pret cam piperat, tinand cont ca nu erau din piele.

Pana la urma m-am oprit la niste plicuri din colectia veche, care imi facusera cu ochiul din primavara, dar nu m-am indurat sa dau 200 ron pe ele. Pe langa cumponul de 50% avut, am avut placerea sa descopar pe eticheta faptul ca fiind din colectia veche, plicurile erau si ele reduse cu vreo 20-30 lei fata de pretul din primavara.

Mi-am luat un plic negru, clasic, din material lacuit, care nu se va demoda prea curand:


Si inca un plic un pic mai altfel, care nu este tocmai stilul meu, dar m-a atras. M-am gandit ca poate scoate o tinuta simpla din anonimat.


In total, pe ambele, cu reducerea aplicata, am dat undeva la 175 lei. Si iata-le impreuna:


Deoarece tot ma lupt in ultimele zile cu aranjatul hainelor/accesoriilor de vara si impachetatul celor de iarna, ma gandesc serios sa cumpar hartie de impachetat ca sa depozitez cumva gentile de acest fel. Trebuie sa marturisesc ca acum le tin cam claie peste gramada, insa acestea doua sunt destul de pretentioase - se pot zgaria si murdari cu usurinta.

In fine, pe langa aceste achizitii, am mai vrut sa imi cumpar o pereche de papuci de plaja, insa nu aveau numarul meu, din pacate. Ramane pe alta data.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii