"Ce zace la mine in poseta" - tag

29 iunie

Hello everybody! zis cu tonul de aici :) A venit si minunatul weekend. Pentru ca sunt in mood-ul de relaxare, astazi voi face un tag primit de la Andreea. Mai exact, trebuie sa va arat ce salasuieste in geanta mea.
Eu imi schimb geanta aproape zilnic, in functie de haine. De regula arunc tot ce am intr-o geanta, in cealalta. Geanta purtata ieri este de la Parfois:


Atunci cand merg la serviciu obisnuiesc sa iau gentile mai mari si mai incapatoare. Cele micute sunt pentru weekend, cand nu trebuie sa car prea multe cu mine.


Faceti cunostinta cu portofelul meu (Massimo Dutti), ochelarii de vedere si o umbrela (luata doar in urma experietei de zilele trecute, cand m-a prins ploaia si m-a facut ciuciulete).


Rujurile le schimb in functie de machiajul din ziua respectiva. Pentru ca am avut o intalnire la serviciu, am luat si anticearcanul si dermatograful. In mod normal nu ma car cu ele dupa mine.


In portfard am tot felul de prostii de care nici nu stiam pana sa il desfac ca sa fac poza :|


Am gasit un quad cu marouri, castile de la telefon, un OB, un stick, un pachet de guma de mestecat cu aroma de pepene, un Jumbo pencil de la NYX, un ruj si un anticearcan. Ultimele trei nu cred ca le-am mai folosit de vreun an, nici nu stiu de ce le iau dupa mine, un mister...


Pentru ca am picioare destul de sensibile si dispuse agresiunii pantofilor, imi place sa am o intreaga rola de leucoplast la mine. Din poza de mai jos va mai fac cu ochiul telefoanele mele - cel personal si cel de serviciu - si cardul de acces la serviciu.


In final, cheile de la casa si de la masina.


Marturisesc ca mai erau niste chitante dar cred ca subconstientul a actionat si am uitat sa le pozez.

Cam asta a fost continutul gentii mele. Ii multumesc Andreei pentru aceasta leapsa (prima de pe acest blog) si as vrea sa o preia oricine se stie cu constiinta si geanta curate :)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii