Lumanare parfumata Bamboo - review

26 iunie

Inainte de a incepe cu review-ul de azi, vreau sa multumesc foarte tare dragutei domnisoare care astazi m-a luat sub umbrela ei prin zona Victoriei, in timp ce ploua torential, iar eu puteam concura deja la wet t-shirt contest. Un gest extrem de frumos pe care, cu siguranta, il voi repeta si eu urmatoarea data cand voi trece pe langa cineva care asteapta rebegit sa se opreasca ploaia. Deci multumirile mele!

Asa...astazi vreau sa va povestesc despre o lumanare achizitionata de la Bamboo. Intotdeauna mi-a placut ideea de lumanare de camera, dar sincera sa fiu nu sunt pregatita sa dau o caruta de bani pentru aceasta placere.  Dar asta nu ma impiedica sa ma uit cu jind la review-urile de pe youtube din SUA, unde nu sunt deloc asa de scumpe. In primavara, cand au inceput reducerile, am gasit o lumanare la Bamboo cu doar 13-14 lei, redusa 50%, asa ca am pus imediat mana pe ea :)


Aroma este "Miere din flori" si, neaprinsa mirosea destul de discret. M-am gandit ca odata aprinsa, mirosul se va intensifica, asa cum se intampla de regula.


Saptamana trecuta am zis sa petrec o seara relaxanta in baie, asa ca am aprins-o si m-am pus pe citit. Din pacate, pot spune ca nu m-a impresioant DELOC. Mirosul (de miere) este extrem de discret, aproape inexistent. S-a intensificat un pic abia cand am stins lumanarea. Parca parca atunci l-am simtit mai bine, in rest... De asemenea, degeaba diametrul lumanarii este mare pentru ca nu o sa se consume niciodata. La asemenea dimensiune ar fi trebuit doua fitiluri. Flacara nu consuma decat o mica parte, asa cum puteti vedea in poza de mai jos.


Si nu e din cauza ca n-am lasat-o sa functioneze. A ars in jur de 2 ore, insa, odata cu trecerea timpului, ceara s-a consumat in jos, nu in lateral. Tot ce vederi de jur imprejur va ramane nefolosit.


In concluzie, daca va atrag lumanarile cand mai treceti pe la Bamboo, va recomand sa luati din acelea mai subtiri, ca sa nu patiti ca mine. Iar de miros ce sa mai spun? Poate depinde si de parfum, unele sunt mai puternice iar altele mai putin....

Voi ati gasit lumanari aromate bune, la un pret decent? Tare mult mi-ar prinde una.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii