NOTD Flormar nr. 431

27 iunie

Buna seara! :) Astazi vreau sa va arat una dintre achizitiile de la Flormar - no 431. O oja superba, dar care nu rezista foarte mult pe unghiile mele din pacate.


In pozele prezentate am folosit oja intr-un singur strat. Da, atat de intensa este. Sunt convinsa ca data de doua ori ar arata si mai minunat dar, asa cum v-am povestit, cu cat e data in mai multe straturi, cu atat orice oja tinde sa sara imediat de pe unghiile mele.


Chiar si asa, dupa numai doua zile a inceput sa se cojeasca de pe varfuri, asa ca a fost nevoie sa o sterg in aceasta seara. Mare pacat. Evident, asta nu ma va impiedica sa o folosesc foarte des, deoarece culoarea este minunata, albastru cu irizatii.

Un close up:


Si la lumina blitzului, desi era un soare frumos si puternic afara. Aparatul meu a simtit nevoia sa isi faca de cap.


Cum vi se pare? Eu sunt fascinata de ea :) Pana si doamna de la banca a observat-o si a tinut sa ma complimenteze.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii