Un pic de shopping online

04 iunie

Cum v-ati petrecut weekendul prelungit? Eu am fost la Vulcanii Noroiosi ieri, iar azi un pic prin oras :D Cand n-am fost plecata, am facut verificarile pentru giveaway. In seara asta termin tot, deci cred ca maine fac extragerea.
Am intrat ca sa va spun ce am primit zilele astea - pachetul de la www.cherryculture.com si cel de la www.asos.com. A fost prima data cand am comandat pe ambele siteuri.
De pe cherry am vrut neaparat sa imi iau un blush crema de la NYX pentru ca mi l-a recomandat Andreea si faimosul creion Liquif'EYE de la Milani. Despre acesta din urma am auzit numai lucruri bune de pe youtube. Bine, imi faceau mie mai multe lucruri cu ochiul, dar fiind prima dat, am zis sa nu exagerez.



La o prima impresie, blushul imi place ca si textura, dar din pacate nu am nimerit culoarea. Am vrut sa imi iau alta nuanta, care insa nu era pe stoc. Asa ca am ales ce mi s-a parut mai ok din poze - Tea Rose. Totusi, mi se pare ca este prea inchisa pentru mine.. Insa se aplica usor si e pigmentata. Vad eu ce fac cu el ;)


In ceea ce priveste creionul de ochi sunt de-a dreptul fericita ca m-am hotarat sa il iau! Este un negru extrem de intens si, in plus, rezistent. M-am dat cu el inclusiv pe mucoasa ochilor si dupa cateva ore inca era acolo, ceea ce mi se pare de-a dreptul spectaculos.


Ca si timing, lucrurile au decurs asa: am facut comanda pe 6 mai, insa abia pe 19 mai a plecat catre mine, iar pe 1 iunie a ajuns la posta vamala. Deoarece nu aveam asteptari mari si stiam ca o sa ia o vesnicie pana ajunge, nu m-a deranjat.

Despre asos, ce sa zic? Din pacate am avut probleme cu ei. Pachetul nu a ajuns la data stabilita, le-am scris, dar m-au rugat sa mai astept inca 2 saptamani. Dupa aceste 2 saptamani, pachetul tot lipsa era asa ca mi l-au retrimis. Comandasem doua rochii si, din pacate, exact cea care imi placea cel mai mult nu mai era pe stoc. Cea care a ajuns la mine nu m-a incantat deloc. Nu e rea, dar nici extraordinara. Nu am apucat sa o pozez, dar va pun o poza de pe site. Mie imi pare rau de cealata, era exact ceea ce imi doream pentru vara....
Cea primita:

Cea care nu mai era pe stoc :(



Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii