A ajuns si la mine: beautiful blog award

13 iulie


Hihi, ce ma bucur ca a ajuns si pe la mine:


1. Multumeste persoanei ce te-a nominalizat si link catre ea.
Multumesc Andreei care e cea mai tare :D

2. Spune de unde ti-a venit ideea sa iti creezi un blog si ce te determina sa continui?
Ideea mi-a vanit cam acum 2 ani, insa n-am pus-o niciodata in practica. Pur si simplu ma gandeam ca ar fi frumos sa imi scriu parerile. Chestia e ca atunci cand vreau sa cumpar ceva, eu ma bazez foarte mult pe review-urile gasite pe internet. Deoarece imi iau toate prostiile din lume, m-am gandit ca ar fi folositor pentru altii sa imi trec gandurile pe hartie.

In aceasta primavara am avut o perioada ireal de linistita la birou. Ceva de-a dreptul SF tinand cont ca de regula se murea pe baricade. Si in perioada asta vorbeam cu sus-numita Andreea cateva ore pe zi despre produsele pe care le-am cumparat, ce mai incearca ea, ce mai incerc eu. Si cand am vazut cata pasiune pune in blogul ei, am cazut pe ganduri. Asa ca mi-am zis ca daca reusesc sa scriu 5 articole intr-un Word, n-am nicio scuza si trebuie sa le public. Si le-am scris, chiar foarte usor. Cuvintele au venit de la sine. Asa ca m-am pus pe treaba si iata-ma-s!

3. Descrie pe scurt o zi obisnuita din viata ta.
Ma trezesc la 8.16 minute, mai zac prin pat inca 5-8 minute, pana ma conving sa ma trezesc, ma uit pierduta la sifonier, ma hotarasc cu ce ma imbrac, ma machiez, mananc doar daca mai am timp si fug la serviciu, unde stau pana la 18.30-19.00-19.30 etc, dupa caz. Apoi vin acasa, stau un pic la pc, fac o baie lunga, cateodata mai citesc o carte si la somn cu mine undeva pe la 1 noaptea.

4. Cea mai buna colaborare a ta cu blogger.
N-am colaborat cu niciun alt blogger pana acum.

5. Cea mai "urata" colaborare cu un alt blogger?
Ca mai sus.

6. Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii.
Hmm...mi-e greu sa explic. La inceput ziceam ca asta e, daca nu imi vin idei nu scriu si gata. Eram hotarata sa nu imi ocupe prea mult din timp. Dar iata-ma 5 luni mai tarziu cum stau si ma gandesc ce sa mai scriu, ce subiecte sa abordez, ce poze sa mai fac. Clar a devenit mult mai important decat planuiam. Dar mai vorbim peste un an :D

7. Acorda "Beautiful Blogger Award" la cel putin 5 bloggeri.
Dna. Andreea Adam – de la dansa l-am primit si doresc sa i-l returnez,
Katynel care face cele mai tari poze,
O citesc cu drag si pe Andreea,
Dara ofera informatii foarte utile pe blogul ei,
Si imi place sa ma uit la thrill of the heel.

You Might Also Like

0 comentarii