Colectia mea de sapunuri

14 iulie

Va povesteam aici ca o sa ma apuc intr-o zi sa numar toate sapunurile "naturale" pe care le-am tot cumparat/primit si nu am apucat sa le folosesc. Probabil, in mod secret, imi place sa le am :)
Si astazi m-am tinut de cuvant:


Nu m-am inselat. Am 9 bucati din diverse locuri si cu diferite arome.


Am doua de la Sabon. Unul stiu ca este cu lapte de capra, de celalalt nu imi amintesc, dar cu siguranta miroase bine, daca l-am cumparat la momentul respectiv.


Am trei bucati de Black African Soap. Una am pus-o acum in baie, deci teoretic mai am doar doua :)


De la Istanbul am luat unul cu scortisoara, iar din Grecia am primit unul cu ulei de masline si aloe vera.


Cel din stanga nu imi amintesc de unde il am, cred ca tot Turcia, este cu ulei de argan, iar cel din dreapta miroase tot a scortisoara, il am din Muntenegru.


Cam astea au fost. Sunt curioasa daca ma mai intorc cu inca o bucata din concediul asta sau daca ma potolesc si incep sa le folosesc pe cele pe care le am deja. Voi aveti astfel de colectii?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii